AutoRai

Porsche 60 jaar: jongensdromen en kinderwensen

(5/27/2008)
Porsche bestaat in 2008 zestig jaar en dat vieren we op originele wijze. Wie jarig is trakteert en Porsche heeft er onder het motto âCayman for Kidsâ voor gekozen om een goed doel te trakteren: de Doe Een Wens Stichting Nederland.

Hiervoor zet Pon Porsche Import, samen met één van haar creatieve partners innberg, gedurende een jaar een opvallende, witte Cayman met kleurrijke bestickering in. Alle Porsche kleuren van de afgelopen zestig jaar zijn in de âCayman for Kidsâ auto verwerkt en dat maakt hem tot een extra mooi feestnummer.

Deze auto kan voor ⬠995 worden gesponsord door bedrijven; ze krijgen de auto allemaal een dag lang ter beschikking. De opbrengst van de sponsoring komt ten goede aan de Doe Een Wens Stichting Nederland. Deze organisatie vervult de liefste wensen van kinderen die een levensbedreigende ziekte hebben. Onze vrolijke design Cayman vervult dus een mooie dubbelrol! Hij laat niet alleen jongensdromen, maar ook de wensen van ernstig zieke kinderen uitkomen.

Zo werkt het
Voor ⬠995 exclusief de BTW krijgt elke sponsor één dag de volledige beschikking over de design-Cayman. Die dag kan dan worden gebruikt om een jongensdroom te vervullen en tegelijkertijd het eigen bedrijf onder de aandacht te brengen. Als alle sponsors aan de beurt zijn geweest, is het tijd voor de grande finale van de verjaardag, die op de AutoRai van 2009 zal plaatsvinden. Dan wordt de cheque met het bedrag dat de 'Cayman for Kids' heeft opgebracht aan de Doe Een Wens Stichting Nederland overhandigd. De kers op Porscheâs verjaardagstaart!

Meer informatie over de Cayman for Kids actie is te vinden op www.caymanforkids.nl