Porsche 60 jaar: jongensdromen en kinderwensen
(5/27/2008)
Porsche bestaat in 2008 zestig jaar en dat vieren we op originele
wijze. Wie jarig is trakteert en Porsche heeft er onder het motto
âCayman for Kidsâ voor gekozen om een goed doel te trakteren: de Doe
Een Wens Stichting Nederland.
Hiervoor zet Pon Porsche Import, samen met één van haar creatieve
partners innberg, gedurende een jaar een opvallende, witte Cayman met
kleurrijke bestickering in. Alle Porsche kleuren van de afgelopen
zestig jaar zijn in de âCayman for Kidsâ auto verwerkt en dat maakt
hem tot een extra mooi feestnummer.
Deze auto kan voor ⬠995 worden gesponsord door bedrijven; ze krijgen
de auto allemaal een dag lang ter beschikking. De opbrengst van de
sponsoring komt ten goede aan de Doe Een Wens Stichting Nederland.
Deze organisatie vervult de liefste wensen van kinderen die een
levensbedreigende ziekte hebben. Onze vrolijke design Cayman vervult
dus een mooie dubbelrol! Hij laat niet alleen jongensdromen, maar ook
de wensen van ernstig zieke kinderen uitkomen.
Zo werkt het
Voor ⬠995 exclusief de BTW krijgt elke sponsor één dag de
volledige beschikking over de design-Cayman. Die dag kan dan worden
gebruikt om een jongensdroom te vervullen en tegelijkertijd het eigen
bedrijf onder de aandacht te brengen. Als alle sponsors aan de beurt
zijn geweest, is het tijd voor de grande finale van de verjaardag, die
op de AutoRai van 2009 zal plaatsvinden. Dan wordt de cheque met het
bedrag dat de 'Cayman for Kids' heeft opgebracht aan de Doe Een Wens
Stichting Nederland overhandigd. De kers op Porscheâs
verjaardagstaart!
Meer informatie over de Cayman for Kids actie is te vinden op
www.caymanforkids.nl
AutoRai