Dubbelfrisss zet minder zoet campagne voort bij RTL 4 en RTL 8
Primeur: eerste ident splitscreencampagne bij RTL 8
Van maandag 26 mei tot en met maandag 16 juni start op RTL 4 en RTL 8
een nieuwe ident splitscreencampagne voor DubbelFrisss Minder Zoet.
Dit is de eerste keer dat een dergelijke campagne wordt ingezet bij
RTL 8. DubbelFrisss speelt in op de behoefte van de consument aan
producten die minder zoet zijn en tevens minder calorieën hebben.
Michiel Flinkerbusch, Brand Manager DubbelFrisss: Wij zijn altijd op
zoek naar nieuwe manieren om onze bekendheid te vergroten. De ident
splitscreencampagne voor Dubbelfrisss Minder Zoet bij RTL is een goede
aanvulling op onze campagne en zal de impact van onze commercial te
vergroten.
Ricardo van Amerongen, directeur Verkoop Crossmedia RTL, over de
DubbelFrisss-campagne: RTL is een autoriteit op het gebied van
splitscreen. Wij hebben al veel onderzoek gedaan op dit vlak waaruit
blijkt dat een goede identspot een enorme toegevoegde waarde biedt
voor het behalen van campagnedoelstellingen. Met DubbelFrisss is niet
alleen een mooie samenwerking gesloten met RTL 4, maar ook voor het
eerst met RTL 8. We zijn dus dubbel zo trots.
De ident splitscreenspot van DubbelFrisss is in huis ontwikkeld door
de afdeling Creatie van RTL Nederland. De campagne is tot stand
gekomen in nauwe samenwerking met Mediaedge:cia.
Bijlage: achtergrondinformatie campagne DubbelFrisss Minder Zoet en
een still van de ident splitscreenspot RTL 8
---
Noot aan de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Sabine Scholten, afdeling communicatie van RTL Nederland via tel.
035-6718480 of sabine.scholten@rtl.nl.
RTL Group