Bossche onderneming stunt met alternatieve werving personeel
Reis naar Australië voor winnaar ludieke actie
DEN BOSCH, 20080522 -- Onder het motto `Win je toekomst' wil het Bossche ICT bedrijf LearningGuide Solutions BV met een ludieke actie en wedstrijd haar vacatures voor account managers opvullen om de snelle groei van de onderneming te kunnen voortzetten. Het is op zoek naar afgestudeerde commerciële studenten met HBO of universitaire opleiding. Zij hebben een gedegen training van 6 maanden en vaste baan in het vooruitzicht én de kans op een gratis ticket voor een backpack reis door Australië als hoofdprijs van een filmwedstrijd.
Het Bossche bedrijf gaat aan studenten 2000 oranje `win-je-toekomst' rugzakken uitdelen met niet alleen de oproep bij het bedrijf te solliciteren maar ook deel te nemen aan een filmwedstrijd waarin de oranje rugzak de hoofdrol moet spelen. Het is de bedoeling dat de filmpjes, gemaakt met mobiele telefoon of video camera, op YouTube worden gezet en de maker van het meest bekeken filmpje wint de reis naar Australië. De actie wordt ondersteund via een speciale `winjetoekomst.nl' website.
"We groeien snel, zowel in Europa als in de VS en bieden jonge enthousiaste mensen een baan met toekomst in de verkoop van onze gespecialiseerde producten en diensten. Vanzelfsprekend hoort daar een laptop, gsm en een auto van de zaak bij. We hebben dus iets anders bedacht dan die lease auto om ze warm te maken voor ons bedrijf en hun eigen toekomst. Met het EK in aantocht moet er voor een oranje rugzak toch wat te beleven zijn," zegt Cees Louwers, directeur van LearningGuide Solutions BV. "Daarom het motto van onze actie: op de korte termijn de kans om de horizon te verbreden in Australië, bij gebleken geschiktheid een uitgebreide on-the-job training en dan een veelbelovende toekomst bij ons bedrijf", zo vult hij aan.