Posthuis Theater wint Bruisende PuMa


AMSTERDAM - HEERENVEEN, 20080522 -- Het Posthuis Theater heeft met de theater tupperware party's de landelijke marketingprijs "De Bruisende PuMa" gewonnen. Bij deze party's bezocht de theaterdirecteur de mensen thuis om het Posthuis en de voorstellingen te promoten. 

De prijs is een initiatief van vier theaterbureau's; Bos, Hummelinck Stuurman, Grünfeld en Wallis, verenigd in de Maatschappij voor Podium Producenten. De PuMa (Publiciteit Marketing) wordt jaarlijks uitgereikt aan het podium met de beste marketingactie. "Door, tegen de tijdgeest in, te kiezen voor de persoonlijke benadering met de party's heeft het Posthuis een zeer originele strategie ingezet die wonderwel vruchten afwerpt en vele bezoekers oplevert voor het theater", aldus Diederik Hummelinck namens de jury. Afgelopen dinsdag 20 mei werd tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam de prijs in ontvangst genomen door Gerard Wolters en Gerrie de Jong van het Posthuis Theater.