Ingezonden persbericht
Pleon Nederland krijgt drie nominaties voor de Sabre Awards
Amsterdam, 7 april 2008 - Communicatieadviesbureau Pleon Nederland is genomineerd voor drie SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) Awards.
Het Europese Change Communications project Winning Together! dat Pleon Nederland uitvoerde voor Unilever Europa is genomineerd in de categorie Employee Communications en in de categorie Executive Leadership.
Daarnaast werd de PR-campagne Hoor jij erbij?, die Pleon Nederland bedacht en uitvoerde voor GAIN (Audiologische Industrie Nederland), genomineerd in de categorie Healthcare/Consumer Tech. Voor deze campagne werd Pleon al eerder bekroond met de European Excellence Award in december 2007 in Berlijn.
Ook Pleon Oostenrijk is genomineerd voor twee van de Sabre Awards met werk voor PriceWaterhouseCoopers en de marketing voor Tetra Pak. Pleon Duitsland ontving drie nominaties voor haar werk voor Bayer, Bayer Schering Pharma en voor de Metro Group.
De winnaars van de Sabre Awards worden op 22 mei bekendgemaakt in Venetië.
De SABRE Awards zijn een initiatief van the Holmes Group. The Holmes Group publiceert al meer dan 15 jaar haar toonaangevende rapport over de internationale PR-sector: het Holmes Report. Voorzitter van de jury is CEO Paul Holmes. De jury bestaat verder uit senior public relations professionals, senior corporate communicatie professionals, leidinggevenden van vooraanstaande PR-bureaus en directeuren van bedrijven. Pleon werd eind 2007 jaar door de Holmes Group uitgeroepen tot European Agency of the Year.
Over Pleon
Pleon is het grootste communicatieadviesbureau in Europa. Het bureau heeft specialisten op het gebied van public relations, public affairs, corporate communications, marketing, change management, riskmanagement en design. Meer informatie op www.pleon.com en www.pleon.nl.