Garmin neemt de aftrap voor het EK voetbal 2008 met gepersonaliseerde voetbal-iconen voor de nüvi
Houten, 22 mei 2008 - Garmin, wereldleider in draagbare satellietnavigatie, neemt alvast de aftrap voor het EK voetbal, met een aantal gratis EK 2008-iconen waarmee voetbalfans hun Garmin nüvi helemaal in een EK-jasje kunnen steken. Via
"Voetbalfans staan bekend om hun passie voor het spel en voor het elftal", zegt John Arends, directeur Garmin (Nederland). "We bieden fans daarom de mogelijkheid om het autosymbool op hun nüvi aan te passen naar een auto in hun landskleuren of in een voetbalicoon, zodat ze 'Oranje' altijd bij zich hebben."
Op de EK-site van Garmin kunnen fans ook voortdurend het speelschema en gedetailleerde informatie over het EK vinden. Het is ook erg handig voor diegenen die naar Oostenrijk of Zwitserland gaan, vanwege de duizenden beschikbare punten met EK-specifieke informatie over stadions (met foto's), parkeermogelijkheden, stations, campings en informatie over het uitzendschema van de live uitzendingen.
Kijk voor meer informatie over het EK ook op:
Garmin
Garmin is wereldwijd marktleider* op het gebied van kwalitatief hoogwaardige navigatieapparatuur voor automotive, maritieme, outdoor en fitness doeleinden. Garmin (Nederland), onderdeel van Sailtron, is exclusief verantwoordelijk voor het importeren en distribueren van de Garmin navigatiesystemen in Nederland, via een uitgebreid netwerk van verkooppunten. Voor meer informatie:
*Bron: rapport van onderzoeksbureau Canalys, gepubliceerd in februari 2008.
Ingezonden persbericht