Per Renault Vel Satis naar de film
(5/22/2008)
Tijdens het Festival de Cannes speelt Renault ook dit jaar weer een
hoofdrol. De autofabrikant is voor de 25^e keer officieel partner van
het fameuze filmfestival in de Franse stad. In de periode van 14 tot
25 mei zet Renault een wagenpark van meer dan 95 autoâs in om
organisatie, professionals en filmsterren te vervoeren naar de
talrijke premières.
De Renault Vel Satis, die met zijn uitgesproken chique uitstraling
helemaal past in de alom aanwezige glitter en glamour rond het Palais
des Festivals en de Boulevard de la Croisette, brengt de veelal
wereldberoemde VIPS naar het begin van de rode loper. Daarnaast rijden
er tijdens het filmfestival exemplaren van de Renault Laguna Estate en
Espace door de straten van Cannes.
Renault heeft tijdens deze editie van het Festival de Cannes acht
Nederlandse klanten uitgenodigd om de officiële wereldpremière van
de film Kung Fu Panda bij te wonen. Deze tekenfilm, die vanaf begin
juli ook in de Nederlandse bioscopen bekeken kan worden, is gemaakt
door actrice Angelina Jolie en vertelt op humoristische wijze over een
dikke pandabeer die als enige het gemene luipaard Tai Lung kan
verslaan.
De Nederlandse gasten, prijswinnaars van een actie in de huis aan huis
krant van Renault, kregen naast het felbegeerde kaartje voor de
première een compleet VIP-arrangement inclusief Renault Vel Satis met
chauffeur aangeboden. Eén van de winnaars is de heer Joop van
Kollenburg die langgeleden een Renault 4 kocht en inmiddels zijn 19^e
Renault bezit. âOns bezoek aan het filmfestival met Renault is nu al
één van de hoogtepunten van dit jaar,â aldus een enthousiaste Van
Kollenburg.
AutoRai