Ingezonden persbericht


Persbericht

SHOP4TELECOM WINT PLANTRONICS WIRELESS OFFICE PRIJS

Amsterdam, 19 mei 2008 --- Headsetspecialist Plantronics maakt bekend dat haar partner Shop4Telecom winnaar is geworden van de jaarlijkse Wireless Office Campagne. Plantronics organiseert deze campagne om de voordelen van draadloos bellen onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. De reseller die de meeste draadloze Plantronics headsets verkoopt, wint een weekend voor twee naar een Europese bestemming naar keuze. Dit jaar valt Shop4Telecom in de prijzen.

Een van de draadloze headsets die Plantronics met deze campagne onder de aandacht wil brengen is de CS60. Deze Dect headset heeft een bereik tot 100 meter van het oplaadstation en maakt het de gebruiker mogelijk tijdens het bellen weg te lopen van zijn bureau en de handen vrij te houden voor andere werkzaamheden. Bedrijven kregen tijdens de campagne, die van 1 oktober tot 31 maart liep, de mogelijkheid draadloze headsets te testen en de voordelen te ervaren. En dat werkt: veel klanten zijn na de proefperiode permanent overgestapt op een draadloze headset. Shop4Telecom verkocht het afgelopen half jaar het meest aantal draadloze headsets en wint hiermee de hoofdprijs.

Over Plantronics

Plantronics stond in 1962 aan de wieg van de eerste lichtgewicht headset en is sindsdien de voorloper op het gebied van geluidsinnovatie en geluidskwaliteit. De producten borduren voort op Plantronics ervaring in mission critical communicatie waaronder ook de ontwikkeling van de headset die Neil Armstrong gebruikte voor het uiten van zijn legendarische woorden One small step for man& vanaf de maan. Plantronics producten voor kantoor, contact centers, mobiele telefonie en entertainment maken communiceren makkelijker, comfortabeler en doelmatiger. Kijk voor meer informatie op www.plantronics.com.

Voor hoge resolutie beeldmateriaal:

Lubbers & De Jong B.V.

Anke van Heerebeek

t: 0031 (20) 421 05 65

e: anke@l-dj.nl