Ingezonden persbericht
Persbericht
Amsterdam, 19 mei 2008
Harm Eleveld benoemd tot Group Marketing Manager
bij Reed Business Media Amsterdam
Vrijdag 16 mei is Harm Eleveld (48) gestart in zijn functie als Group Marketing Manager bij
Reed Business Media Amsterdam. Als echte merkenman werd hij als een magneet aangetrokken
door de merken van Reed Business.
Harm Eleveld heeft bedrijfskunde gestudeerd aan de Rijksuniversiteit van Groningen, met als
specialisatie marketing, communicatie en marktonderzoek. In zijn loopbaan hebben merken en
marktinformatie steeds een belangrijke rol gespeeld. Het merkdenken is begonnen in de sigaretten-
industrie bij Turmac met bekende merken als Peter Stuyvesant en Dunhill. Daarna had hij als account
manager bij marktonderzoekbureau MarketResponse veel A-merkklanten, die hij adviseerde in hun
marktonderzoekbeleid en marketingexecutie. Vervolgens heeft hij diverse marketing- en
commerciële managementfuncties uitgeoefend bij CSM (met merken als Honig, Hak en Venz),
Yakult, Yarden Uitvaartorganisatie en MediNova (een keten van privé-klinieken).
Over zijn reden om bij Reed Business aan de slag te gaan zegt Eleveld: "Ik zag de vacature voor de
functie en stond op scherp: voor zo'n mooi mediabedrijf met zulke sterke merken wil ik graag werken.
Ik vind het een uitdaging om met mijn nieuwe team de juiste informatie beschikbaar te maken, op een
voor gebruikers zo toegankelijk mogelijke wijze en hierbij de juiste middelen te gebruiken. Bovendien
willen we onze salesorganisatie zo goed mogelijk ondersteunen."