Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam, 19 mei 2008

Harm Eleveld benoemd tot Group Marketing Manager
bij Reed Business Media Amsterdam

Vrijdag 16 mei is Harm Eleveld (48) gestart in zijn functie als Group Marketing Manager bij Reed Business Media Amsterdam. Als echte merkenman werd hij als een magneet aangetrokken door de merken van Reed Business.
Harm Eleveld heeft bedrijfskunde gestudeerd aan de Rijksuniversiteit van Groningen, met als specialisatie marketing, communicatie en marktonderzoek. In zijn loopbaan hebben merken en marktinformatie steeds een belangrijke rol gespeeld. Het merkdenken is begonnen in de sigaretten- industrie bij Turmac met bekende merken als Peter Stuyvesant en Dunhill. Daarna had hij als account manager bij marktonderzoekbureau MarketResponse veel A-merkklanten, die hij adviseerde in hun marktonderzoekbeleid en marketingexecutie. Vervolgens heeft hij diverse marketing- en commerciële managementfuncties uitgeoefend bij CSM (met merken als Honig, Hak en Venz), Yakult, Yarden Uitvaartorganisatie en MediNova (een keten van privé-klinieken). Over zijn reden om bij Reed Business aan de slag te gaan zegt Eleveld: "Ik zag de vacature voor de functie en stond op scherp: voor zo'n mooi mediabedrijf met zulke sterke merken wil ik graag werken. Ik vind het een uitdaging om met mijn nieuwe team de juiste informatie beschikbaar te maken, op een voor gebruikers zo toegankelijk mogelijke wijze en hierbij de juiste middelen te gebruiken. Bovendien willen we onze salesorganisatie zo goed mogelijk ondersteunen."