Ingezonden persbericht
Snel veranderend medialandschap toe aan nieuwe businessmodellen
Utrecht, 9 april 2008 - Uitbreiding van technische mogelijkheden, wereldwijd bereik van nieuwe toetreders en
veranderende klantbehoeften zetten de business van bestaande mediabedrijven op zijn kop. Het aanbieden van
content vraagt in de komende jaren een complete metamorfose om het financiële rendement veilig te stellen. Op
15 mei 2008 houdt Media Plaza in Utrecht het congres Oude & Nieuwe Media: Businessmodellen van de 21e
eeuw om bedrijven actief in de media voor te bereiden op de ontwikkelingen van de 21e eeuw.
Tijdens het congres komen dé trendsetters en goeroes op het gebied van verdienen met nieuwe media aan het
woord. Dr. 'Businessmodel' Alexander Osterwalder (Arvetica), Gert Jan Oelderik (NRC Next), Reinout te Brake
(Spill Group) en Peter de Mönnink (Reed Business Global) delen hun ervaringen met de bezoekers in een
interactief programma over media in en van de toekomst. Het congres is bedoeld voor bedrijven die actief zijn in
media als tv, radio, kranten, games, online, uitgeven, muziek, marketing en reclame.
Onder het concept "I love businessmodellen", dat Media Plaza speciaal voor dit onderwerp heeft ontwikkeld, is dit
congres de eerste in de reeks unieke bijeenkomsten. Actieve begeleiding van de deelnemers, direct toepasbare
methodieken en kennisuitwisseling met onafhankelijke professionele sprekers en consultants staan centraal in
deze nieuwe aanpak.
Meer informatie:
www.ilovebusinessmodellen.nl
www.mediaplaza.nl
Ingezonden persbericht