Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom stelt nieuwe marketing manager aan

Wilp, 28 april 2008 - Klantinteractie softwarespecialist Trinicom heeft Lisette Jochemsen-Besselsen (28) aangesteld als marketing manager. Zij wordt verantwoordelijk voor de strategische en operationele marketingcommunicatie, PR en branding, met als doel de aanwezigheid van Trinicom in de markt verder te vergroten.

Lisette Jochemsen-Besselsen heeft meer dan zes jaar marketingervaring in de ICT. Zo was ze verantwoordelijk voor corporate en brand marketing bij Baan en werkte ze als marketing manager Benelux bij Infor (voorheen SSA Global). Infor is één van de grootste leveranciers van branchespecifieke software ter wereld, met meer dan 70.000 klanten. Jochemsen was verantwoordelijk voor de marketing van een aantal productdivisies en voor de ontwikkeling van marketingactiviteiten als lead generatie, communicatie, online- en klantretentie programma's.

Jochemsen over haar aanstelling bij Trinicom: "Trinicom is marktleider op het gebied van software voor het afhandelen van klantcontacten en heeft zeer goede referenties. Er wordt dit jaar opnieuw een sterke groei in het marktaandeel verwacht. Als marketing manager wil ik graag meewerken dit succes te continueren en de gewenste groei te realiseren. Ik zal mij richten op de uitbreiding en verder professionalisering van de marketingactiviteiten. Tevens heb ik als doel de naamsbekendheid van Trinicom te vergroten en het marktleiderschap te bestendigen."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie of een foto van Lisette Jochemsen-Besselsen: Influx PR, Frieda Zieleman / Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com / marleen@influx-pr.com.