Klantmanager van het jaar werkt in Zoetermeer
Bianca Goudriaan van de gemeente Zoetermeer is unaniem verkozen tot
klantmanager van het jaar. Tijdens de Nationale Klantmanagementdag te
IJsselstein is Bianca Goudriaan als beste verkozen door
een driekoppige jury, bestaande uit de algemeen directeur van de
Dienst Werk en Inkomen te Amsterdam, het hoofd Sociale Zaken van
Utrecht en de directeur Intergemeentelijke Sociale Dienst
Bollenstreek. De Zoetermeerse klantmanager won door haar
betrokkenheid, klantgerichtheid en enthousiasme, gekoppeld aan een
hoog uitstroomresultaat. Bianca ontving een fraai kunstwerk en gaat op
werkbezoek naar een innovatieve Sociale Dienst in Denemarken. Bianca
reageerde enthousiast en bedankte haar collega's: "Ik ben ontzettend
blij met deze prijs! Ook mijn teamgenoten hebben dit mede mogelijk
gemaakt".
"De dienstverlening aan moeilijk bemiddelbare klanten is bij Bianca in
zeer goede handen. Zij motiveert de klanten en overtuigt ze dat werken
leuk is. Iedereen gaat tevreden de spreekkamer uit, meestal met een
lach," verklaart Betty Talstra, afdelingshoofd Werk Zorg en Inkomen:
"Bianca heeft het perfecte evenwicht gevonden tussen doelmatigheid en
rechtmatigheid. Naar klanten toe is Bianca daadkrachtig, doortastend
en concreet. Ze maakt duidelijke afspraken en ziet voor iedereen
kansen en mogelijkheden. Deze professionele houding is een goed
voorbeeld van hoe wij onze dienstverlening neerzetten. Verder is
Bianca zeer sociaal en altijd bereid haar collega's te ondersteunen."
Klantmanager van het jaar
Dit jaar is de klantmanager van het jaar voor de derde keer gekozen.
Het initiatief komt van Keyzen, een opleidingsinstituut voor
klantmanagers. Op de Nationale Klantmanagementdag wisselen rond de 400
klantmanagers hun kennis en ervaringen uit. De prijs is in het leven
geroepen om de waardering voor deze professionals te tonen.
Gemeente Zoetermeer