Ingezonden persbericht

In Sim opent servicepunt in Emmeloord

Landelijk servicenetwerk verder uitgebreid; nu ook lokale service in de Noordoostpolder

Almere, 25 april 2008 - In Sim, een uniek servicenetwerk voor complete zakelijke communicatieoplossingen op maat, heeft in Emmeloord een nieuw servicepunt geopend aan de Ecu 41A. Deze uitstekend bereikbare nieuwe locatie, vlakbij de A6, bedient ondernemers in de Noordoostpolder. Zij kunnen hier terecht kunnen voor vragen en advies over hun zakelijke communicatie. In Sim levert de GSM-, GPRS-, UMTS-, SSL- en DSL-services van KPN en Galaxy Business Networks en biedt zakelijke klanten daarmee oplossingen op maat, inclusief inbouw en onderhoud.

De focus van het servicepunt ligt op de regio Emmeloord, maar de In Sim-service houdt niet op bij de regiogrenzen. Omdat veel bedrijven actief zijn in heel Nederland, kan het gebeuren dat er problemen zijn met een toestel van iemand die zich buiten de regio bevindt. In Sim ondervangt dit soort problemen met een landelijk dekkend netwerk van servicepunten. De klanten uit Emmeloord kunnen ook terecht bij In Sim-servicepunten in onder andere Deventer, Terneuzen, Houten en Tilburg. Hier krijgen ze dezelfde persoonlijke service als in Emmeloord. In Sim ondersteunt klanten ook buiten kantooruren. Zo is in de webshop op www.insim.nl alles te vinden over toestellen, carkits en andere accessoires. Klanten kunnen daar ook 24x7 terecht voor bestellingen.

Ron Koperdraad, vestigingsmanager In Sim Emmeloord: "Om ondernemers snel en goed te ondersteunen, willen we dichtbij ze in de buurt zijn. Dat is juist belangrijk in een bedrijvige plaats als Emmeloord. In onze ogen is bereikbaarheid niet voldoende om klanten optimaal te bedienen. Daarom werken we met lokale specialisten die bekend zijn in de regio en weten wat ondernemers nodig hebben. Die kennis combineren we met een breed aanbod van mobiele communicatieoplossingen."

In Sim speelt in op klantbehoeften door alle mogelijke service te leveren. Zo hoeven bedrijven voor communicatieoplossingen niet naar verschillende leveranciers. Naast advies en levering biedt In Sim ook inbouwservices voor carkits en voertuigvolg- en navigatiesystemen. Met de servicepunten biedt het bedrijf ondernemers in de regio één adres en één aanspreekpunt voor alles wat met communicatie te maken heeft.

###

In Sim
In Sim, onderdeel van de Galaxy Group, staat voor zakelijke communicatie op maat - mobiel en vast. Het samenwerkingsverband van specialisten in tele- en datacommunicatie leidt tot geïntegreerde communicatieoplossingen op maat voor grote en kleine organisaties. Het In Sim-aanbod is gebaseerd op het portfolio van KPN. In Sim biedt maximale transparantie met één maandelijkse factuur met een gedetailleerd overzicht van alle communicatiekosten. Bovendien beschikt In Sim over een landelijk dekkend netwerk van servicepunten.

Ingezonden persbericht