NOC*NSF
Tweede Sportmarketingcongres in april
NOTEER in uw agenda!... 24 april 2008
ARNHEM - NOC*NSF, Fontys SPECO, het AD en ATP (The Advanced Travel
Partner), organiseren op donderdag 24 april 2008 in Hotel en
Congrescentrum Papendal voor de 2e maal het Sportmarketingcongres.
Dit keer staat de sportconsument centraal. Hoe kunnen de sport en het
bedrijfsleven de consument vinden, verleiden en binden n hierin samen
optrekken? Het samengaan van innovatie en traditie zal als een rode
draad door de dag lopen.
De afgelopen jaren is hard gewerkt om het marktaandeel van de
georganiseerde sport te versterken. Door middel van een intensief
marketingtraject (SMP) werkt de sport steeds marktgerichter. Dat
levert veel goede ideen en vormen van nieuw sportaanbod op. Daarbij
komen veel vragen boven: wat beweegt de moderne sportconsument? Hoe
bereiken we onze potentile doelgroep? Welke kanalen en media passen
het beste? Hoe komen we binnen bij bedrijven? Waarop kunnen we elkaar
vinden?
Doel van het congres is de sport en het bedrijfsleven samen te brengen
om marketing vn en via de sport een extra impuls te geven.
Aansprekende inleiders en innovatieve showcases inspireren, zorgen
voor kennis uitwisseling en er worden kansen voor samenwerking verkend
en gecreerd.
Het congres biedt u goede en inspirerende praktijkvoorbeelden uit
bedrijfsleven, sport en grote gemeenten n ontmoeting met bedrijven die
genteresseerd zijn samen te werken met sportorganisaties.
Noteer de datum alvast in uw agenda!
(14 december 2007)