Ingezonden persbericht
Persbericht - 23 april 2008
89% omzetgroei TradeDoubler eerste kwartaal 2008
William Cooper, CEO en President TradeDoubler, reageert "Het eerste kwartaal is erg succesvol geweest voor TradeDoubler. De resultaten tonen een sterke en rendabele groei voor de groep, bijgestaan door een goede performance van onze activiteiten in Duitsland en Frankrijk. De constante uitbreiding van onze productportfolio en onze business levert een bijdrage aan onze algemene resultaten. Ik vertrouw op ons vermogen onze business ook in meer veeleisende marktomstandigheden te laten floreren. Een terugslag van de economie kan zelfs een katalysator zijn voor het verplaatsen van advertentiebudgetten van traditionele media naar digital media'
Over TradeDoubler:
TradeDoubler is een wereldwijde aanbieder van digital marketing en biedt diverse performance-based marketing oplossingen aan. De producten en services van TradeDoubler verschaffen bedrijven de tools en expertise om online resultaten te leveren, wat varieert van brand awareness tot aan het genereren van sales. TradeDoubler heeft haar hoofdkantoor in Zweden en lokale kantoren in 18 Europese landen.
In het derde kwartaal van 2007 heeft TradeDoubler de IMW Group (The Search Works/ The Technology Works) overgenomen en daarmee een belangrijke stap richting Search gedaan.
Met een uitgebreide marktkennis en een netwerk van ruim 125.000 actieve publishers realiseert TradeDoubler online resultaten voor meer dan 1.600 advertisers. TradeDoubler richt zich op (inter)nationale A-merken. Tot haar klantenkring behoren o.a. Apple, Dell, KLM, Center Parcs, Kelkoo, TUI, Thomas Cook en eBay.
Met de lancering van TD Technology in Japan in januari 2008, heeft TradeDoubler een aanwezigheid op de Aziatische markt en een wereldwijd bereik.
Voor meer informatie over TradeDoubler: www.tradedoubler.com