Roto Smeets de Boer NV
PERSBERICHT

The Economist en Roto Smeets vieren 20 jaar zakelijk partnerschap

Op 23 april 1988 produceerde Roto Smeets Weert haar eerste exemplaar van
The Economist, een uitgave van The Economist Group. Nu op 23 april 2008 doet
Roto Smeets Weert dit nog steeds elke week.

Wekelijks wordt The Economist bij Roto Smeets Weert gedrukt en gedistribueerd naar 35 landen in Europa. Alleen al de laatste tien jaar is de Europese oplage van The Economist gegroeid van 142,498 exemplaren in 1997 naar 233,455 exemplaren per week in 2007. Een groei van bijna 64%.

Directie en medewerkers zullen de groei van beide organisaties in de laatste 2 decennia vandaag vieren. The Economist betuigt haar dank aan de medewerkers van Roto Smeets Weert voor hun nauwkeurigheid en toewijding bij het drukken en verspreiden van het meest toonaangevende tijdschrift ter wereld op het gebied van zakelijke en politieke leiders elke week.

Diederik Fetter, Algemeen Directeur van Roto Smeets Weert:
"The Economist is een prestigieuze uitgave die ons telkens weer uitdaagt om nog beter te presteren. The Economist, als titel gefocust op business, opinie en internationale politiek, vereist als organisatie dat Roto Smeets Weert niet alleen goed drukt, maar ook dat er een solide logistieke performance wordt geleverd om deadlines te halen. Alles wordt in het werk gesteld om er voor te zorgen dat de lezers van The Economist hun blad op tijd krijgen."

Weert 23 april 2008