Persbericht
Speedsessie Nieuwe Marketing Technologieën
Utecht, 22 april (18:00 -21:30 uur)
Elk jaar worden we verrast door innovaties in ons vakgebied. Via het web, online, mobiel, enz. Bijna niet bij te houden. PIM, het platform Innovatie in Marketing organiseert spectaculaire sessie met 6 sprekers die u vertellen over de innovatie waarin zij vooruit lopen.
Marcel Holsheimer, Vice President Marketing EMEA van Unica, bijt de spits af met het onderwerp "An Integrated Approach to Cross-channel Marketing". De klant bepaalt steeds vaker hoe hij contact legt en hoe hij benaderd wil worden. Steeds minder reageert zij op direct mail en e-mailaanbiedingen. Marketeers staan voor grote uitdagingen: Hoe benut je alle communicatie-kanalen optimaal?
Joost Rutgers, sales director Northern Europe van Smart Focus. Met data-analyse, -selectie en segmentatie kan met een geavanceerde campagne management oplossing via email en sms op een zeer intelligente wijze marketing worden bedreven.
Barend Raaff, eigenaar en managing director van DNBmedia. Aan de hand van de case Randstad behandelt hij de vraag: Is het mogelijk (sollicitatie)gesprekken in een online webbased virtual reality platform plaats te laten vinden, zodat het internet eindelijk 'persoonlijk' wordt.
Pauze, met broodjes en een drankje.
Claire Boonstra, eigenaar van Mobileyes en teamlid van Mobile Monday, vertelt over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobiel internet en de mogelijkheden die dit biedt voor marketeers. Met voorbeelden van (mobiele) locatie-gebaseerde diensten (LBS) en 'Augmented Reality' voor marketingdoeleinden, zowel over wat nu al mogelijk (& slim om te doen) is als wat de toekomst zal brengen.
Patrick Swart van Fuse Manager gaat in op Marketing Resource Management en "ZeroWasteMarketing: Hoe logistieke principes en ICT steeds nadrukkelijker de integrale marketingcommunicatie strategie beïnvloeden. Met case van o.a. HP, Adidas en Ford.
Willem Endhoven van Irex Technologies gaat in op de (marketing)mogelijkheden van de recent geïntroduceerde iLiad. Dit apparaat is speciaal ontwikkeld voor het downloaden, lezen, uitwisselen en bewerken van digitale literatuur en lectuur, zoals dagelijks het NRC Handelsblad.
Vanaf 17:30 uur is er koffie en thee en om 18:00 uur begint het programma. Om 21.00 netwerkborrel.
Locatie: Hogeschool Utrecht, Faculteit Economie & Management in Utrecht.
Inschrijven:
PIM
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588
T. 035-602 67 58