The Talent Factory werft kredietwaardige klanten
ROTTERDAM, 20080422 -- The Talent Factory (TTF), een transactiegericht facilitair contact center waar gerenommeerde business-to-consumer opdrachtgevers aankloppen om klanten te werven, behouden en te herwinnen, introduceert in samenwerking met EDR een innovatieve tool: de credit check. Voordat de call agent een transactie sluit voor één van onze opdrachtgevers kan real-time de kredietwaardigheid van de prospect getoetst worden. Op basis van de nauwkeurige resultaten die deze check oplevert kan de propositie live aan de telefoon worden aangepast.
"Verkocht is er pas als er betaald is, dát is het credo", aldus Patrick Jordens, één van de twee directeuren van TTF. "De consumer credit check van EDR leent zich fantastisch voor het verantwoord aangaan van een klantrelatie met de consument. Wij adviseren onze opdrachtgevers; weet met wie je zaken doet en stem daar je credit management traject op af!"
Samen met compagnon Bart van Veen leidt Patrick Jordens het contact center, dat 225 werkplekken in Nederland telt en 40 op het zonnige Curaçao. Binnen de organisatie worden dagelijks honderden transacties gedaan uit naam van opdrachtgevers. De branches waarin The Talent Factory actief is, zijn naast de financiële wereld en de telecom onder meer triple play, energie en de uitgeverij sector.