Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom breidt T5 uit met Chatbot module
Wilp, 22 april 2008 - Op de TCD 2008 in de Jaarbeurs in Utrecht introduceert Trinicom vandaag de nieuwste module binnen de klantinteractie software T5: de Chatbot. De module biedt websitebezoekers de mogelijkheid om een dialoog aan te gaan met een chat robot (chatbot) en zo de kennisbank van T5 op een interactieve en levendige manier te raadplegen.
Met de T5 Chatbot kunnen websitebezoekers op elke pagina van de website antwoord krijgen op hun vraag. Wanneer zij de Chatbot-button aanklikken, kunnen ze meteen een vraag stellen over hetgeen ze lezen. De klant wordt dus geholpen op de plek waar zijn vraag ontstaat. Het is bovendien mogelijk om met de avatar van de Chatbot een dialoog aan te gaan. Wanneer de vraag niet helder is, stelt de avatar wedervragen om duidelijk te krijgen wat de klant wil weten. Uiteindelijk krijgt de klant via de Chatbot altijd zijn antwoord, want niet te beantwoorden vragen worden naar keuze via e-mail of live chat doorgezet naar het contact center van de organisatie.
Groot voordeel voor de websitebezoeker is dat hij zijn vraag in zijn eigen woorden kan formuleren, want de Chatbot verstaat de taal van de klant. De achterliggende thesaurus bevat meer dan 300.000 Nederlandse woorden en woordverbanden, zoals synoniemen. De beheerder kan de thesaurus uitbreiden met eigennamen en woorden en zelf te kiezen verbanden zoals aliassen. Woordverbanden die door de analysetechnologie van T5 worden gevonden worden bovendien automatisch opgenomen.
Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Websites nemen een steeds belangrijkere plaats in in het contact met klanten. Om alles uit een website te halen is het van belang dat de informatie die er wordt aangeboden gezien en begrepen wordt. De T5 Chatbot zorgt ervoor dat bezoekers altijd direct antwoord krijgen op hun vraag. Dit houdt klanten langer op de website en verhoogt de klanttevredenheid."
Tijdens de TCD 2008 (22, 23 en 24 april in de Jaarbeurs in Utrecht) kunnen bezoekers van de Trinicom-stand (stand 3B028) een live demonstratie krijgen van de T5 Chatbot.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
---
Ingezonden persbericht