MvRO sponsor Beste Winkelketenprijs 2008-2010
ZALTBOMMEL, 20080421 -- mvRO (Makers van RetailOmgevingen) uit Zaltbommel is één van de sponsors van de Beste Winkelketenprijs in de jaren 2008 tot en met 2010. Het bedrijf verbindt haar naam de komende jaren aan de prijs. De Beste Winkelketenprijs valt sinds dit jaar onder dezelfde overkoepelende stichting als de Retailjaarprijs. Op 9 april 2008 is de nieuwe structuur gepresenteerd tijdens een perspresentatie.
mvRO is niet zomaar sponsor geworden van de Beste Winkelketenprijs. "De organisatie streeft naar objectiviteit en kwaliteit. Daarom moeten ook de sponsoren, naast een binding met de retailbusiness, een zekere klasse en ambitie hebben", benadrukt Fred Eikelenboom, organisator. "mvRO is een professioneel bedrijf dat beschikt over een grote deskundigheid. Daarnaast is mvRO ambitieus en innovatief. Deze eigenschappen sluiten prima aan bij onze nieuwe uitstraling. We hopen omgekeerd datzelfde voor hun te kunnen betekenen". mvRO krijgt in ruil voor het sponsorschap exposure in de vele publicaties die over de Beste Winkelketen worden uitgegeven. Ook op de diverse websites van de organisatie zal het bedrijf worden genoemd. Veel verwacht mvRO van haar presentatie tijdens de Beste Winkelketen-prijsuitreiking per categorie.
Scala van prijzen
In de structuur van de Beste Winkelketenprijs en de Retailjaarprijs is onlangs het nodige veranderd. In de nieuwe situatie vallen twee voorheen op zich staande instellingen (de Beste Winkelketenprijs en de Retailjaarprijs) nu onder dezelfde paraplu. Zij reiken zowel publieksprijzen als vakjuryprijzen uit aan de beste winkelketen en aan de beste zelfstandige winkel. Binnen de Beste Winkelketenprijs maakt de consument de keuze voor de beste winkels in 25 categorieën. De winnaars van iedere categorie worden op 6 oktober 2008 bekendgemaakt in de Villa Arena te Amsterdam. Uit de winnaars in de verschillende categorieën wordt uiteindelijk een algehele Beste Winkelketen 2008 gekozen. Deze wordt op 5 november 2008 bekendgemaakt tijdens het Retailgala.
mvRO
mvRO maakt retailomgevingen volgens de turn-keyformule. De opdrachtgever krijgt bij de oplevering een volledig afgewerkt pand terug. Die resultaten zijn mogelijk dankzij een team van specialisten met een degelijke ervaring. Ook flexibiliteit speelt een belangrijke rol. Zo werkt mvRO samen met opdrachtgevers toe naar de opening van hun zaak.
Fotobijschrift:
Het logo van de Beste Winkelketenprijs is als gevolg van de structuurveranderingen enigszins aangepast. mvRO is van 2008 tot 2010 trotse sponsor van de prijs.
mvRO