Ingezonden persbericht
Persbericht
Naarden, 21 april 2008
AD NieuwsMedia kiest voor Contact Center Live
Op het hoofdkantoor van AD NieuwsMedia in Rotterdam heeft Vocalcom haar ASP product Contact Center Live geïmplementeerd. Met 'Contact Center Live', de nieuwe oplossing van Vocalcom en Zesko, hoeft AD NieuwsMedia niet te investeren in de aanschaf en het beheer van kostbare hard- en software. AD NieuwsMedia heeft hiermee een maatgesneden contact center applicatie in huis, op basis van de succesvolle Hermès.net software van Vocalcom. Door de snelle en soepele implementatie en het gebruiksvriendelijke karakter heeft het Klant Contact Center een vliegende start gemaakt.
Het Klant Contact Center van AD NieuwsMedia speelt een belangrijke rol bij de inventarisatie van de bezorgingtevredenheid. Voor haar Klant Contact Center was AD NieuwsMedia op zoek naar een applicatie die kon bijdragen aan de optimalisatie van hun activiteiten.
Jannet Haagsma, Manager Callcenter Outbound van het AD: "We zijn druk bezig geweest om een systeem te vinden dat onze service en effectiviteit verder kan verbeteren. Absolute voorwaarden hiervoor waren: een dialer en minimale IT inspanning. Hierbij zijn we uitgekomen bij Contact Center Live. Dit is een goede keus gebleken, het hele proces van implementatie tot en met de 'go live' is binnen een week gerealiseerd!"
Contact Center Live levert AD NieuwsMedia de volgende voordelen op:
* Verbetering van het telefonische proces
* Efficiënte call handling (progressive dialing)
* Rapportages waarmee de productiviteit van de agents kan worden gemeten