Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

LiveCom lanceert nieuwe standaard voor multi channel communicatie

Amsterdam, 17 april 2008 --- LiveCom, marktleider op het gebied van live communicatie en conversieoplossingen via internet, komt met haar nieuwste innovatie: LiveCom 5G Engine, een vijfde generatie all-channel platform.

Via het platform is het mogelijk gegevens van verschillende communicatiekanalen te integreren. Bedrijven kunnen zodoende een volledig beeld krijgen van een klantsituatie. Telefoongesprekken, spraak- en videogesprekken, chatberichten, e-mail response, sms-correspondentie en webinteracties van een klant worden samengevoegd tot één klantprofiel.

Op basis van dit profiel zorgt de 5G Engine dat het meest passende communicatiekanaal wordt gekozen om een bepaalde klant op een specifiek moment te helpen. Communicatie per reguliere telefoon, via internettelefonie, (video)chat, e-mail of sms krijgen verschillende prioriteiten op basis van type vraag, specifiek gedrag en beschikbaar profiel. De intelligente oproepenverdeler distribueert vervolgens oproepen op basis van kanaaltype, beschikbaarheid en kennis van medewerkers.

'Na 4WEB live communicatie introduceren we nu een intelligent platform dat klantcommunicatie via verschillende kanalen mogelijk maakt, aldus Floris van der Veen, directeur van LiveCom. 'Hierdoor kunnen organisaties eenvoudig, snel en op een doeltreffende manier communiceren met klanten. De nieuwe 5G is multi channel communicatie bij uitstek', merkt Van der Veen op. LiveCom helpt hierbij bedrijven haar traditionele callcenters te veranderen in all-channel customer interaction centers.

De intuïtieve applicatie is ontwikkeld volgens de nieuwste technieken en is volledig webbased. De modules Co-browsing, Behavioural Targeting, Live Presentation, Call & Contact management, All-channel Knowledge Base en de X-Hub maken een website tot een interactief service- en verkoopinstrument.

LiveCom demonstreert LiveCom 5G Engine tijdens de Telecommerce Dagen (TCD) in de Jaarbeurs Utrecht. Dinsdag 22 april tussen 15.00 en 16.00 uur is Floris van der Veen, directeur van LiveCom, op stand 4E026 van LiveCom aanwezig om een demonstratie te geven. TCD vindt plaats op 22, 23 en 24 april en bestaat uit drie vakbeurzen: de thuiswinkel vakbeurs, de contactcenter vakbeurs en de direct marketing vakbeurs.

Over LiveCom

LiveCom is marktleider op het gebied van live communicatie en conversieoplossingen via internet. De nieuwe LiveCom 5G Engine is een vijfde generatie all-channel interaction platform. Alle communicatiekanalen worden geïntegreerd en geven een volledig beeld van een klantsituatie. Telefoongesprekken, spraak- en videogesprekken, sms- en chatberichten, e-mail correspondentie, en webinteracties van een klant worden samengevoegd tot één profiel. De intuïtieve applicatie is ontwikkeld volgens de nieuwste technieken en is volledig webbased.

De unieke modules Co-browsing, Behavioural Targeting, Live Presentation, Call & Contact management, Multi-channel Knowledge Base en de X-Hub maken van een website een volwaardig interactief service- en verkoopinstrument. Daarnaast maken ze de koppeling mogelijk van gegevens uit andere kanalen. Vele klanten waaronder ABN AMRO, ANWB, ministerie van Economische Zaken, Orange, Postbank en Wehkamp hebben de LiveCom-producten geïmplementeerd om het rendement uit hun marketing en e-commerce investeringen sterk te verhogen. Voor meer informatie, zie www.livecom.net



Ingezonden persbericht