PIESZAK een nieuw Deens merk, vrouwelijk en stoer.
Vrouwelijk en stoer dat is de essentie van het merk PIESZAK. De optimale mix van design, pasvorm, draagcomfort en kwaliteit.
Het merk PIESZAK is ontstaan door de samenwerking van twee ervaren fashion mensen, Henriette Pieszak Seeberg en Kim Hyldahl. Beiden hebben meer dan 20 jaar ervaring in de Deense mode-industrie. Henriette heeft haar ervaring opgedaan als design- en inkoopdirecteur van het sportmerk Hummel, Kim was creatief directeur bij Bestseller. Vorig jaar besloten ze dat het tijd was om een nieuw damesmerk in de markt te zetten. PIESZAK wordt inmiddels met succes verkocht in Denemarken, Duitsland en Zweden. Tijdens komende editie van de Modefabriek zal PIESZAK via de Nederlandse agent Fashion Management worden geïntroduceerd.
Centraal in de PIESZAK collectie staat de jeans, op basis van het vrouwelijk silhouet en de beste jeansstoffen creëerden Henriette en Kim de perfecte PIESZAK jeans. Draagcomfort, sexy, stoer, vrouwelijk en elegant tegelijkertijd. Naast de jeans bestaat de PIESZAK collectie uit jassen, jacks, gebreid, leer, blazers, broeken, T-shirts en blouses. De stijl is sexy en stoer, vrouwelijk en elegant.
PIESZAK is de achternaam van Henriette en is van oorsprong Pools. De grote inspiratie bron achter het merk is de grootmoeder van Henriette. Zij was een sterke vrouw met stijl en karakter. Haar filosofie was dat kleding het mooie vrouwenlichaam moet verrijken En dit is precies de essentie van het Merk PIESZAK.
De Nederlandse verkoop wordt gedaan door het nog jonge maar succesvolle agentschap van Dennis van Dongen. www.fashionmanagement.nl. o.a. bekend van de Italiaanse damesmerken Germano Zama en Tunnel. Foto's van de collectie op
()
Fashion|Management
Showroom:
Scholeksterlaan 44
3645 KC Vinkeveen
The Netherlands
T: +31 630070909
F: +31 294288288
E: info@fashionmanagement.nl
I: www.fashionmanagement.nl