Ingezonden persbericht
MSN.nl gaat strategische samenwerking aan met Advance
Hilversum, 14 april 2008 - MSN.nl is een strategische samenwerking aangegaan met het mediabedrijf Advance, bekend van interactieve platforms als 'Je echte leeftijd', 'Meer voor Minder' en 'Volgens Mama'. MSN gaat samen met Advance nieuwe interactieve platforms ontwikkelen. Naast de MSN-portal zullen in de toekomst mogelijk ook producten ontwikkeld worden voor de verschillende Live-diensten van Microsoft.
Jacqueline Smit (Country Manager Online Services Group bij Microsoft):
"Advance heeft bewezen dat het succesvolle interactieve platforms ontwikkelt, platforms die marketeers helpen bij het behalen van hun doelstellingen. Wanneer wij onze content, bereik, redactionele creativiteit en technologie combineren met de creativiteit en expertise van Advance zullen we nog beter in staat zijn om onze klanten echt in contact te brengen met hun doelgroepen op ons sociaal entertainment netwerk. Denk in dit kader ook aan de inzet van het Journey Pack, dat we onlangs hebben geĂŻntroduceerd. Met dit Journey Pack kunnen ambitieuze adverteerders hun kennis en activiteiten op internet vergroten."
Frans de Vries (CEO & oprichter van Advance): "Het online platform van Microsoft bezet een belangrijke positie in de Nederlandse markt. Wij zijn trots op deze samenwerking en zijn ervan overtuigd dat we gezamenlijk nog beter in staat zijn onze klanten te bedienen met interactieve concepten en platforms en internet een nog dominantere plek te geven in de marketingmix van adverteerders.
Over MSN
MSN, onderdeel van Microsoft, is 's-werelds en Nederlands meest bezochte internetbestemming. MSN trekt wereldwijd meer dan 465 miljoen unieke gebruikers per maand. Gelokaliseerde versies zijn beschikbaar in 42 markten en 21 talen. MSN is wereldwijd leidend in het bieden van internetdiensten aan consumenten en digitale advertentie oplossingen aan bedrijven. Meer informatie is te vinden op www.msn.nl.
Over Advance (http://www.advance.nl)
Advance is een mediabedrijf gevestigd in Hilversum en opgericht in 1995. In korte tijd is Advance uitgegroeid tot marktleider in interactieve platforms in Nederland. Advance is onder meer bekend van platforms als Je Echte Leeftijd, Verjaardagsalarm en Stay or Go. Recent werd bekend dat Advance participeert in Funda Vakantiehuizen. Via diverse interactieve platforms onderhoudt Advance inmiddels een (inter)actieve relatie met circa 3,2 miljoen consumenten.
---