Persbericht
AXIANS ontvangt klanttevredenheids-award van Cisco
~ Cisco noemt AXIANS uitstekende partner na jaren van hoge klantwaardering ~
Utrecht, 11 april 2008 Netwerkspecialist AXIANS heeft de prestigieuze Outstanding Customer Satisfaction Award ontvangen van Cisco. Deze prijs is toegekend voor de hoge klantwaardering die AXIANS al jaren achter elkaar krijgt in het klanttevredenheidsonderzoek van Cisco. In het meest recente onderzoek van 2008 krijgt de netwerkspecialist een gemiddelde score van 4,75 (op een schaal van 0 tot 5).
René Oskam, Directeur Channels bij Cisco, prijst AXIANS als een toegewijde en ambitieuze system integrator: AXIANS heeft zich erg bekwaam getoond in het binnen korte tijd op de markt brengen van Cisco s advanced technologies. Dat, gecombineerd met het talent om echt complexe projecten goed uit te voeren, maakt AXIANS een uitstekende partner van Cisco.
AXIANS implementeert Cisco-producten in de oplossingen Business Continuity, Virtual Mobility, Converged Communications en Network Centralization. De gemiddelde score van 4,75 is de erkenning dat klanttevredenheid en kwaliteit bij AXIANS in de genen zit , aldus Oskam. Jaar op jaar scoort AXIANS hoog op het gebied van klanttevredenheid.
Rob Wennekendonk, Managing Director van AXIANS, is erg te spreken over de erkenning: We zijn natuurlijk trots dat we van onze klanten zo n hoge waardering krijgen. Deze award laat zien dat onze werkwijze voldoet aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten. Bovendien versterkt de erkenning de band tussen AXIANS en Cisco. We gaan ervoor zorgen dat we ook het komende jaar het grote vertrouwen dat klanten in ons stellen, blijven verdienen.
(247 woorden)