Formido kiest voor Suzuki Swift
(4/11/2008)
80 Suzuki Swiften zijn woensdag 10 april op Circuit Park Zandvoort
officieel afgeleverd aan de franchisenemers van Formido Bouwmarkten.
De bouwmarktketen zet de opvallend bestickerde Swiften in voor
promotionele doeleinden. Formido is sinds 2007 hoofdsponsor van de
Suzuki Formido Swift Cup en koos de Swift onder meer vanwege het zeer
sportieve karakter van de auto.
Ruim 50 franchisenemers van Formido Bouwmarkten waren naar Circuit
Park Zandvoort gekomen om de feestelijke aflevering bij te wonen. Op
de paddock bij de pitstraat vormden de Swiften samen de letter F en
was er gelegenheid tot het maken van fotoâs. Elke Formido Bouwmarkt in
Nederland beschikt nu over een Swift die voorzien is van het logo van
de bouwmarktketen. Formido zet de opvallende autoâs in voor lokale en
landelijke promotieactiviteiten. De 80 Swiften zijn aan Formido
Bouwmarkten geleverd door Athlon Car Lease Nederland B.V.
Straatbeeld opsieren
Bij de aflevering waren onder anderen Edward Dijkhuizen (Manager Sales
& Marketing van Suzuki-importeur B.V. NIMAG), Roel van Son (Manager
Fleetsales & Leasing van B.V. NIMAG), Jan van den Ham (Algemeen
Directeur Formido Bouwmarkten) en Michel van Scherpenzeel
(Accountmanager Large Accounts van Athlon Car Lease Nederland B.V.)
aanwezig. Edward Dijkhuizen vindt Formido Bouwmarkten een heel goede
partij die goed bij Suzuki past. âMet de sponsoring van de Swift Cup
is een unieke samenwerking van start gegaan tussen Formido en Suzuki.
De levering van maar liefst 80 Swiften met zeer herkenbare
Formido-belettering zal het straatbeeld opsieren en de bekendheid van
Formido zeker ten goede komen.â
Rebels, uitbundig en brutaal
Algemeen Directeur Jan van den Ham van Formido ziet veel parallellen
tussen Formido Bouwmarkten en Suzuki: âBeide zijn een beetje rebels,
uitbundig, brutaal en doen dingen die anderen niet doen. Het leasen
van 80 Swiften is daar een goed voorbeeld van. We zijn niet de
grootste bouwmarktketen en moeten daarom extra ons best doen om op te
vallen. Daardoor hebben we gekozen voor het sponsoren van de Swift Cup
en zetten we deze prachtige Swiften in om Formido overal in Nederland
te promoten. Samen met Suzuki zoeken we originele manieren om de media
en het publiek te bereiken en onze activiteiten en producten onder de
aandacht te brengen. Een succesvolle samenwerking waar wij heel
tevreden mee zijn.â
AutoRai