Sanoma Uitgevers
Sanoma lanceert Crossing
---
10.04.08
Crossing is bedoeld voor alle relaties van Sanoma Uitgevers.
Adverteerders, mediabureaus, reclamebureaus, studenten. Kortom
iedereen die geïnteresseerd is in het mediavak. Crossing wordt vandaag
gelanceerd tijdens de Media Parade, de jaarlijkse week van Sanoma
Uitgevers vol workshops en activiteiten rond het maken van media.
Revolutie in print
Crossing is vooral een inspiratiemagazine. Een fraai vormgegeven
tijdschrift om te laten zien wat er nu allemaal mogelijk is op
mediagebied. Revolutie in print dat is het thema van het eerst nummer.
Want met papier kan zoveel meer dan een paar jaar geleden. En dat zie
je meteen al aan de cover. Want die is van schuurpapier.
Unieke eye-tracking
Nagenoeg alle paginas in Crossing Magazine werden onderworpen aan
eye-tracking. Hoe bewegen de ogen zich over de pagina, waar blijven ze
stilstaan, wat trekt het meest? De lezer kan het zelf constateren aan
de hand van de rode lijnen en stippen op elke pagina.
Visueel bommetje
Crossing nummer 1 bevat onder andere artikelen over het nieuwe
adverteren, egoglossys, de kracht van het mediabureau, user generated
content, de operatie BLINK bij Libelle en Margriet en Sofa, de bank
voor creatieven. En verder veel rubrieken Léon Bouwman van Adformatie
in zijn eigen TamTam maar vooral ook heel veel inspirerend beeld. Een
visueel bommetje, zegt Crossing hoofdredacteur Rob van Vuure, creatief
directeur van Sanoma Uitgevers.
Ook een Crossing Nieuwsbrief
Binnenkort zal er ook een Crossing nieuwsbrief worden gelanceerd met
meer praktische adverteerdersinfo. Aanmelden voor de nieuwsbrief
Crossing kan al op www.sanoma-adverteren.nl.