Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Nico Treur nieuwe Formulemanager AD Autobedrijf
Oosterhout, 10 april 2008 - AutoDistribution Nederland (ADN) stelt per 1 mei Nico Treur aan als Formulemanager AD Autobedrijf. In zijn nieuwe functie wordt Treur verantwoordelijk voor de formule AD Autobedrijf op de Nederlandse markt. Nico Treur was hiervoor ruim 22 jaar actief binnen de Motorhuis-organisatie (Markeur Holding) in diverse aftersales-functies.
AD Autobedrijf is met 147 aangesloten autobedrijven één van de grootste onafhankelijke garageformules van Nederland. Met Nico Treur haalt AutoDistribution Nederland de expertise in huis om de formule verder te versterken en uit te bouwen. Treur volgt Gert Tjeerdsma op die per 1 februari jl. is overgestapt naar Ford Nederland.
"De komst van Nico betekent een nieuwe impuls voor de organisatie achter de AD Autobedrijf-formule", aldus Paul Greijn, Business Unit Manager marketing & sales AutoDistribution Nederland. "Het onafhankelijke autobedrijf is aan een opmars bezig. Door onze activiteiten steeds verder te professionaliseren, profiteren onze organisatie en haar leden optimaal van de groei van deze markt."
Over AutoDistribution Nederland
AutoDistribution Nederland B.V. (ADN), gevestigd in Oosterhout (NB), is één van de grootste distributeurs in Nederland van auto-onderdelen, equipment en gereedschappen voor de Automotive markt. ADN maakt deel uit van AD International (ADI) met meer dan 2.000 grossiersvestigingen verdeeld over 28 landen in Europa met een totale omzet van meer dan 5 miljard euro. In Nederland bestaat het netwerk van ADN uit 28 professionele grossiersbedrijven met 97 outlets die dagelijks hun klanten, voornamelijk autobedrijven, beleveren. Voor meer informatie: www.autodistribution.nl
Over AD Autobedrijf
Naast de distributie van onderdelen, heeft de AD organisatie een eigen, uniek internationaal garageconcept ontwikkeld. Op de Nederlandse markt opereren binnen dit concept 147 zelfstandige autobedrijven onder de naam AD Autobedrijf. Het centrale uitgangspunt van het concept is: professionele service door professionele medewerkers waarbij de klant centraal staat. Binnen de formule AD Autobedrijf ligt de komende jaren de focus op het uitbreiden en professionaliseren van het servicenetwerk en op het helder in de markt zetten van het concept.
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht