Den Haag Marketing
PERSBERICHT
Den Haag, 3 april 2008
STEL UW EIGEN CULTURELE MENU SAMEN MET DE UITBESTELGIDS 2008- 2009
DEN HAAG - De zomer moet nog beginnen maar toch kunnen er al weer plannen gemaakt worden voor het komende culturele seizoen. Het Haags Uitburo bundelt de informatie van alle theaters en gezelschappen in een handig totaaloverzicht: de UITbestelgids 2008-2009.
In dit culturele theateroverzicht staan ruim 800 voorstellingen voor het komende seizoen in Den Haag, Delft, Rijswijk, Leidschendam en Voorburg.
Alle theaterdisciplines komen aan bod: cabaret, dans, klassieke muziek, toneel, opera en populaire muziek.
Uit de gids kan naar eigen keuze een favoriet cultureel menu samengesteld worden. Na het opsturen van het bestelformulier vallen de kaarten vanzelf in de bus. De grote en kleine Haagse gezelschappen en festivals komen in de brochure ook ruimschoots aan bod.
UITpashouders en abonnees op UITmagazine krijgen de gids met voorrang toegestuurd.
De UITbestelgids kan aangevraagd worden bij het Haags Uitburo: tel: 070-36 33 833 en wordt dan rond eind mei gratis toegestuurd. Via www.uitburo.nl/denhaag kan men de
gids ook bestellen of downloaden. Eind mei kan de UITbestelgids onder andere bij bibliotheken en theaters in Den Haag en omstreken opgehaald worden.
Het Haags Uitburo is onderdeel van Den Haag Marketing; de overkoepelende marketing en promotie organisatie voor de stad Den Haag en haar beide badplaatsen Scheveningen en Kijkduin. Het Haags Uitburo, de VVV kantoren, het Convention bureau en Den Haag Topsport zijn onderdeel van Den Haag Marketing.
---
Noot voor redactie,