Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers gaat Marijke Helwegen maken
---
03.04.08
Het blad wordt gemaakt door Sanoma Uitgevers tijdens de Media Parade.
Marijke Helwegen komt in juni in de winkels te liggen.
We hebben al Linda., Catherine en Felderhof. We hadden al Gullit.,
Mathijs., Heleen en Youp. Zit er nog rek in het fenomeen personality
magazine? Bij Sanoma Uitgevers denken ze van wel. En ze nemen de proef
op de som tijdens de Media Parade, hun jaarlijkse week vol
activiteiten rond het maken van media. Dan wordt er, samen met de
naamgeefster zelf, hard gewerkt aan de personality glossy Marijke
Helwegen.
Marijkes interesses
Waar gaat Marijke Helwegen over? Over Helwegen zelf uiteraard, over
haar leven, haar interesses. Natuurlijk komt het thema plastische
chirurgie aan bod, maar daarnaast nog veel meer moois. Tijdens de
Media Parade zal het blad vorm krijgen, onder aansturing van Rob van
Vuure, creatief directeur van Sanoma Uitgevers, en Noëlle van Eijk,
hoofdredacteur a.i. van Celebrity.
Marijkes portretten
In die week vol workshops en interactieve sessies over media maken -
bij Sanoma Uitgevers in Hoofddorp - is er ook een tentoonstelling van
portretten van Marijke Helwegen. Ook zal er ter plekke een nieuw
schilderij worden gemaakt. Al die schilderijen komen in het blad en
worden geveild voor een goed doel. Welk dat zal Marijke zelf nog
bekendmaken.
Vooralsnog is Marijke Helwegen een eenmalige, unieke uitgave. Maar je
weet maar nooit.