ETOS MAAKT ETOS PRIJSPEILER BEKEND
Beverwijk, dinsdag 1 april 2008 - Etos maakt vandaag de Etos PrijsPeiler bekend. De drogisterijketen garandeert met een constante controle op de laagste prijs van vele honderden A-merken haar klanten de beste kwaliteit èn prijs. Een prijsaanpassing volgt wanneer het product bij een van de concurrenten lager is geprijsd. De bekendmaking van de Etos PrijsPeiler sluit aan op de nieuwe campagne 'Op je voordeligst' die vorig jaar december door Etos werd gelanceerd. Hierin wordt benadrukt dat klanten bij Etos er voordelig uit zien èn uit zijn. De PrijsPeiler is het bewijs. "De prijs is voor de consument een belangrijke factor", zegt Johan Westerbeek, Commercieel Directeur van Etos. "Met een constante peiling van de prijzen leveren we onze klanten het bewijs dat ons assortiment scherp is geprijsd, naast onze deskundigheid en de kwaliteit die de klanten van ons gewend zijn", aldus Westerbeek. De Etos PrijsPeiler wordt vandaag door middel van advertenties in de landelijke en regionale dagbladen bij het publiek onder de aandacht gebracht. Ook alle ruim 485 Etos-winkels staan vanaf vandaag in het teken van de Etos PrijsPeiler.