Persbericht
Trinicom lanceert Winter Release van T5 en komt met Idea Factory
Wilp, 12 maart 2008 -- Klantinteractie softwarespecialist Trinicom lanceert de Winter Release (versie 5.8) van T5. Behalve dat de nieuwe versie van de klantinteractie software eenvoudiger in onderhoud is, zijn er een aantal functionele aanpassingen doorgevoerd. In toekomstige releases zal Trinicom nog meer rekening houden met de wensen van klanten. Via de onlangs gelanceerde Idea Factory kunnen klanten nu eenvoudig aangeven welke aanpassingen zij graag gerealiseerd zien in T5.
Met T5 worden klantvragen via alle kanalen uniform en snel beantwoord. De belangrijkste aanpassingen in de Winter Release waren er op gericht het onderhoud van de software te vergemakkelijken. Daarnaast zijn er een aantal verbeteringen doorgevoerd waar gebruikers rechtstreeks van zullen profiteren. Zo kan een agent het afsluitscherm nu met minder klikken bereiken en is het mogelijk om per klant verschillende SLA s te hanteren en te bewaken. Daarnaast is de chatmodule verder verrijkt. T5 biedt nu bovendien ondersteuning van en compatibiliteit met SQL Server 2005 van Microsoft.
Idea Factory
Om de wensen en ideeën van klanten voor nieuwe softwarereleases te kunnen inventariseren heeft Trinicom de Idea Factory gelanceerd. Via dit online platform kunnen klanten ideeën inbrengen voor de toevoeging van extra functionaliteit en stemmen op ideeën van anderen. In iedere nieuwe release van T5 zal het Trinicom-ontwikkelteam een aantal wensen honoreren.
Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zelf invloed kunnen uitoefenen op de verdere ontwikkeling van T5. In de komende Summer Release zullen er al wensen uit de Idea Factory gehonoreerd worden. De Idea Factory stelt ons in staat om hoogwaardige, gebruiksvriendelijke software te blijven maken en onze positie als marktleider te behouden.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail:
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5"). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie:
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: