AEGON
AEGON geeft EUR 8,2 miljoen terug aan klanten
Bijna 300.000 klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of AEGON
Woonpakket-Plus hebben 10% van de betaalde jaarpremie teruggekregen.
Dat is de beloning voor de zorg die klanten hebben om schade te
voorkomen. Ook voldeed deze groep klanten steeds tijdig de
verzekeringspremie. Deze premieteruggave door AEGON is bijzonder in de
verzekeringsmarkt en wordt jaarlijks door AEGON herhaald.
Het AEGON Woon- & VrijeTijdpakket is een pakketverzekering voor thuis,
bij sport en vrijetijdsbesteding, en op vakantie. Deze
pakketverzekering is vorig jaar vernieuwd en bevat los af te sluiten
rubrieken voor inboedel, aansprakelijkheid, doorlopende
vakantieverzekering, rechtsbijstand, woonhuis, pleziervaartuigen,
ongevallen, stacaravan of chalet en een 2e woonhuis of vakantiewoning.
De 10% premie-terug regeling geldt vanaf twee verzekerde rubrieken.
Wie hebben recht op teruggave van 10% van hun premie?
Klanten die tenminste twee rubrieken in het AEGON Woon-&
VrijeTijdpakket hebben verzekerd, krijgen elk jaar - voor elke
verzekerde rubriek waarop geen schade is geclaimd - 10% van de
betaalde premie terug. Bijvoorbeeld: iemand heeft een beroep moeten
doen op de Vakantie-Jaarverzekering, maar niet op de Woonhuis- en de
Inboedelverzekering. Van de betaalde premie van de
Vakantie-Jaarverzekering krijgt men geen premie terug, van de twee
andere rubrieken wel.
12-03-2008