DAS lanceert 'TomTom' voor debiteurenland

12/03/2008 10:04

DAS Rechtsbijstand

Wat kan ik doen als mijn klant niet op tijd betaalt? Vanaf februari 2008 kunnen mkb-ondernemers met die vraag ook online bij DAS terecht. Op www.betaalversneller.nl vinden zij hun weg in debiteurenland. De Betaalversneller stelt de ondernemer praktische vragen en geeft hem direct alle nodige informatie over hoe om te gaan met een wanbetaler.

De Betaalversneller van DAS is de 'TomTom' voor mkb-ondernemers om hun weg te vinden in debiteurenland. Met duidelijke vragen navigeert de Betaalversneller de ondernemer naar de beste oplossing. Dat kan preventief zijn, met voorbeeldbrieven, advies over leveringsvoorwaarden en praktische tips. Maar vorderingen kunnen ook direct online worden ingediend.

Gemak voor MKB'ers
Iedere mkb-ondernemer krijgt wel eens te maken met een klant die niet op tijd betaalt, maar vaak weet hij niet precies hoe hij de wantbetaler moet aanpakken. De informatie die de mkb'ers vinden op de sites van incassobureaus is vaak erg onduidelijk en ingewikkeld. Daarmee zijn zij niet geholpen. DAS biedt met de Betaalversneller een interactieve, toegankelijke en praktische oplossing. Alle informatie op de site www.dasbetaalversneller.nl is geschreven in de taal van de ondernemer: concreet en direct.

Anton Maas, directeur van DAS-incassopartner DeWit-Vissers: "Ondernemers konden nergens in klare taal lezen wat zij precies moeten doen om zo snel mogelijk hun geld te incasseren. Terwijl het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn. Daarom hebben wij de Betaalversneller ontwikkeld. Het is een interactieve site, waar ondernemers op speelse wijze alle nuttige informatie vinden en direct hun vorderingen kunnen indienen."

De incassodienstverlening van DAS
In januari 2008 lanceerde DAS een nieuwe productlijn die speciaal is ontwikkeld voor mkb-ondernemers: DAS VoorDeZaak. In de nieuwe producten zijn rechtshulp en incasso gecombineerd. DAS biedt mkb-ondernemers dienstverlening op basis van een uurtarief of in de vorm van een verzekering; altijd met een vast aanspreekpunt en in de buurt. Die regionale aanpak is belangrijk. Ook de vorderingen en aanvragen die via de Betaalversneller zijn ingediend, komen terecht bij de regionale incassovestigingen van DAS.





http://www.betaalversneller.nl