Gemeente Noordenveld
Klanttevredenheidsonderzoek brieven
Gepubliceerd op: 11 maart 2008
Onderzoeksbureau Trendview gaat in opdracht van de gemeente
Noordenveld een telefonisch onderzoek doen naar de kwaliteit van de
schriftelijke dienstverlening. Met de resultaten van het onderzoek
willen we de dienstverlening verder verbeteren.
Wie wordt gebeld?
Inwoners die het afgelopen jaar een brief aan de gemeente hebben
gestuurd met daarin een verzoek. Uiteraard bellen we niet iedereen.
Vorig jaar ontvingen wij ruim 12.000 brieven, waarvan ongeveer de
helft van particulieren. De enquête vindt steekproefsgewijs plaats.
Wanneer?
Het onderzoek vindt plaats vanaf half maart tot ongeveer half april.
Het duurt ongeveer 10 minuten per gesprek. In principe wordt er alleen
op werkdagen na 18.00 uur gebeld. In uitzonderlijke gevallen kan het
voorkomen dat ook op zaterdagmorgen wordt gebeld.
Hoe gaat het in zijn werk?
Allereerst wordt er gevraagd of u mee wilt werken. Als u hierop
positief reageert worden er ongeveer 20 vragen gesteld. De antwoorden
worden anoniem verwerkt.
De resultaten verwerkt Trendview in een conceptrapport. Dit verschijnt
eind april. Na het vaststellen van het rapport informeren wij u op de
gemeentepagina en op de website www.gemeentenoordenveld.nl over de
resultaten.
We rekenen op uw medewerking!
---