Ingezonden persbericht
Amsterdam, 8 maart 2008
The BrandFuel Academy: nieuw opleiding- en congresconcept in merkenland start campagne en opent inschrijving
Amsterdam, 8 maart 2008 - 'The Brandfuel Academy' is een nieuw initiatief van oprichters Leo van Sister (merkadviesbureau Merkcommissarissen), Peter Sieben (adviesbureau Be-con), Mike Dijkstra Taurel (Globrands naming specialists), en Goos Eilander (marktonderzoeksbureau Trendbox).
Het viertal, met ruime ervaring in strategisch merkmanagement, heeft elkaar gevonden in de ontwikkeling van een nieuw en uniek opleidingsconcept.
'The BrandFuel Academy' bestaat uit drie unieke concepten:
BrandFuel College
een 15 weken durende 'blended' opleiding strategisch merkmanagement, waarbij 'e-learning' (een opleidingvorm via interactieve media middels internet) wordt gekoppeld aan workshops en praktijkdocenten.
Maar liefst 40 ervaren bedrijfsmanagers en merkexperts verlenen hun medewerking.
BrandFuel24
een jaarlijks terugkerend 'inspiratietour': een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers uit de marketing en merkenbranche 24 uur worden 'gekidnapt' en op een unieke wijze volledig kunnen bijtanken op het dynamische terrein van 'branding'.
BrandFuel24 heeft dit jaar een keur van (internationale) sprekers zoals Lars Wallentin (Nestle), Bianca Cawthorne (Diageo), Dan Herman (DanHerman.com), David Taylor (Brandgym) , Dae Ryun Chang (Yonsei un. Korea), Carl Rohde e.a.
BrandFuel Week
een unieke zesdaagse leiderschap training waar professionals niet alleen worden getraind op methodologie, maar vooral ook op vaardigheden en methodieken om doelstellingen en strategie ook daadwerkelijk te kunnen realiseren in organisaties.
Na een prettige en turbulente voorbereidingstijd zijn wij nu zover dat we de nieuwe producten gaan lanceren. Sinds kort kunt u alles lezen op www.brandfuel.nl en op www.brandfuel24.nl .
Ook zal de inschrijving geopend zijn voor de BrandFuel College welke eind april start voor een periode van 15 weken.
Ook kunt u als geinteresseerde deelnemer of bedrijf al informatie krijgen voor BrandFuel Week welke in oktober 2008 georganiseerd wordt.
En ook is de inschrijving geopend voor BrandFuel24, de zeer inspirerende brandingtour van 24 uur die al op 5 en 6 juni a.s. plaatsvindt.
Wees er snel bij, want er zijn dit jaar slechts 170 seats!
Wij hebben dit jaar dankzij de inzet van NS Hispeed de beschikking over een exclusieve trein, de BrandFuel Express en voeren onze deelnemers naar een onbekende bestemming.
Leo van Sister: " de praktijk laat zien dat zeer veel merkenbouwers op zoek zijn naar vooral zo praktisch mogelijke inzichten en handvaten om hun marketing operatie succesvoller te kunnen maken; die gaan we met the BrandFuel Academy en haar vele praktijkdocenten voluit aanbieden en daarbij gebruiken we de nieuwste technieken".
"Het ik heb geen tijd probleem lossen we op door onze colleges grotendeels 24/7 te kunnen aanbieden. Deze nieuwe manier van leren zal zeker ook professionals in hun carriere gaan helpen.".
De nieuwe campagne voor TBFA is ontwikkelt door Peter van der Wijk (Roorda Reclame) en fotografie komt van Krijn van Noordwijk.
Wij hopen met de lancering van TBFA de praktijk professionele handvaten te geven waarmee strategisch merkmanagement nog meer tot wasdom kan komen.
Daarnaast is de start mede mogelijk gemaakt door onze founding partners: Heineken, NS Hispeed, Trendbox, Heinz en Achmea.