HIER is meest gewaardeerde milieucampagne
7 maart 2008 - Een representatief consumentenpanel heeft de
HIER-klimaatcampagne uitgeroepen tot meest gewaardeerde milieucampagne
van dit moment. Deze campagne probeert mensen bewust te maken van het
klimaatprobleem.
De wedstrijd om de milieucampagne waar de consument het meest warm
voor loopt, werd georganiseerd ter gelegenheid van het 10-jarig
bestaan van Milieu Centraal. Het consumentenpanel bestond uit 100
mensen bestond dat de HIER-campagne waardeerde met 6,65 punten op een
schaal van 1 tot 10.
Nummer twee van meest gewaardeerde milieucampagnes was De Groene
Stekker van electronicaketen BCC. Op de derde plaats kwam Het Nieuwe
Rijden, vierde werd de Klimaathypotheek van de Rabobank en als laatste
eindigde het Voedingscentrum met een campagne over bewust kiezen van
vlees.
Sible Schöne van HIER is blij met de prijs.
De HIER-campagne wordt uitgevoerd door meer dan 40 organisaties,
waaronder Stichting Natuur en Milieu. Winnaar HIER zei bij monde van
Sible Schöne heel erg blij te zijn met de prijs. Hij benadrukte dat de
klimaatcampagne HIER vooral bekend is door zijn activiteiten.
Klik HIER voor de klimaatcampagne
Meer over 10 jaar Milieu Centraal
Publicatiedatum: 07-03-2008
Stichting Natuur en Milieu