David Beckham tekent met Sharpie
06/03/2008 14:07
PR Newswire
OAK BROOK, Illinois, March 6 /PRNewswire/ --
- Internationale voetbalster David Beckham inspireert mensen tot Write
Out Loud!(TM) met permanente markers van Sharpie(R)
Het merk Sharpie(R), al lange tijd erkend als dé marker voor
handtekeningen van beroemdheden bij keuze, werkt samen met een van 's werelds
meest herkenbare beroemdheden, de wereldwijde sportster David Beckham.
Beckham, wiens handtekening een van de meest gezochte ter wereld is, zal de
wereldwijde ambassadeur van Sharpie worden in een volledig geïntegreerde
wereldwijde marketingcampagne die begin maart eerst zal worden uitgerold in
de Verenigde Staten.
(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080306/AQTH002B )
Sharpie, een vlaggenschipmerk van het in Atlanta gevestigde Newell
Rubbermaid, zal de status van Beckham als internationale sportster aangrijpen
om het bewustzijn van Sharpie te verhogen, niet alleen als marker voor
handtekeningen bij voorkeur, maar ook om zijn vele creatieve
gebruiksmogelijkheden.
"Net als het merk Sharpie belichaamt David individualiteit en creatieve
expressie," zei de voorzitter van de wereldwijde businessunit van Sharpie,
Howard Heckes. "Hij is die zeldzame atleet die nationaliteit en sport
overstijgt om wereldwijde aandacht op te eisen, wat hem de perfecte
ambassadeur maakt voor gebruikers van Sharpie-markers die net zo'n passie
hebben voor de dikke streep van een Sharpie als over de kleuren, de
verscheidenheid en het bijna onbeperkte gebruik van het product."
Heckes zegt dat in de afspraak Beckham te zien zal zijn in een
wereldwijde marketingcampagne in belangrijke regio's over de wereld,
inclusief Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Europa en Azië-Oceanië.
"Ik heb altijd graag handtekeningen voor mensen gezet, vooral omdat ik
vroeger altijd graag handtekeningen van mijn helden kreeg toen ik jonger
was," zei David Beckham. "Ik gebruik graag markers van Sharpie, dus is het
voor mij een logische keuze om met hen samen te werken."
Volledige details over de campagne van Sharpie en Beckham, die ook
advertenties in bladen en online en promotionele ondersteuning en
ondersteuning in winkels zal omvatten, zal in mei worden aangekondigd.
Het merk Sharpie(R) heeft een lange geschiedenis van sponsoring in de
sport in de Verenigde Staten. Onder topnamen van atleten heeft Sharpie eerder
samengewerkt met Dale Earnhardt Jr. van NASCAR, Terrell Owens, de wide
receiver van Pro Football, Steve Young and Howie Long, de Hall of Famers van
Pro Football en de legendarische golfers Arnold Palmer en Gary Player. Vele
atleten gebruiken markers van Sharpie om handtekeningen te zetten omdat ze
een dikke en permanente streep achterlaten.
Over Sharpie(R)
Al meer dan 40 jaar is Sharpie het populaire merk van permanente markers,
dat geassocieerd wordt met handtekeningen zetten. Newell Rubbermaid Office
Products Group, de maker van Sharpie(R)-markers, is een wereldwijde leider in
de productie en marketing van schrijfmaterialen, kunstproducten en producten
voor kantoororganisatie en -technologie, waaronder bekende merken als Paper
Mate(R), Sharpie(R), DYMO(R) Parker(R), Waterman(R), EXPO(R), uni-ball(R) en
Rolodex(R). Bezoek http://www.sharpie.com voor meer informatie.
VOOR MEER INFORMATIE:
Mike Finn, Sharpie
Tel: +1-630-481-2195
Mobiel: +1-708-539-5301
mike.finn@sanford.com
Agatha Thaller, Weber Shandwick
Tel: +1-314-552-6785
Mobiel: +1-314-607-0059
athaller@webershandwick.com
Website: http://www.sharpie.com
Mike Finn van Sharpie, +1-630-481-2195, Mobiel, +1-708-539-5301 , mike.finn@sanford.com; of Agatha Thaller van Weber Shandwick, +1-314-552-6785, Mobiel, +1-314-607-0059, athaller@webershandwick.com, voor Sharpie / Photo: NewsCom: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080306/AQTH002B, AP Archive: http://photoarchive.ap.org, AP PhotoExpress Network: PRN5, PRN Photo Desk, photodesk@prnewswire.com