WesselCoenen lanceert Werving & Selectie label CoenenSelect


Vooraf vele duizenden euro's vragen voor advertenties is geen no cure no pay

AMSTERDAM, 20080305 -- Marnix Lamberts, de man achter WesselCoenen en CoenenSelect licht toe. De wervings markt moet helder zijn over wat zij biedt en tegen welke voorwaarden. Vooraf vele duizenden euro's vragen om te adverteren namens de opdrachtgever - geld dat de opdrachtgever kwijt is als er geen kandidaat wordt gevonden - vinden wij geen no cure no pay. CoenenSelect vraagt daarom geen enkele betaling vooraf - ook niet voor de advertentie - wij ontvangen alleen een fee als we ook echt de vacature invullen anders geen cent. En zo hoort het ook als het no cure no pay betreft.

CoenenSelect is een dochteronderneming van WesselCoenen Executive Search. Op de vraag hoe de twee ondernemingen zich van elkaar onderscheiden geeft Marni lamberts een helder antwoord: WesselCoenen localiseert en benadert kandidaten buiten de media om. CoenenSelect doet dat m.b.v. de media.

Hij sluit af door aan te geven dat het essentieel is dat aanbieders in de Executive Search en Werving & Selectie markt helder zijn in hun dienstverlening en hetgeen de opdrachtgever ervan kan verwachten. Anders zaagt de beroepsgroep aan de fundamenten waarop huidig en toekomstig succes is gebaseerd.

Contactgegevens

Marnix Lamberts
Managing Partner WesselCoenen
Tel: 06 51 2599 80
Email: m.lamberts@wesselcoenen.nl
Website: www.wesselcoenen.nl en www.coenenselect.nl





Ingezonden persbericht