Ingezonden persbericht
Persbericht
Vocalcom bekroond met 2007 Product of the Year Award
Naarden, 6 maart 2008. Vocalcom heeft voor het IP contact center platform Hermes.Net een 2007 Product of the Year Award ontvangen, een prijs uitgereikt door de onafhankelijke redactie van Internet Telephony Magazine. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest innovatieve bedrijven op het gebied van VoIP en IP Telefonie.
Internet Telephony Magazine, dat wereldwijd in een oplage van ruim 225.000 exemplaren verschijnt, reikt reeds tien jaar prijzen uit aan organisaties en oplossingen die een relevante bijdrage leveren aan het verder ontwikkelen van de markt van VoIP en IP Telefonie.
Recent jaar heeft de redactie van dit onafhankelijke vakblad besloten om een 2007 Award toe te kennen aan de Hermes. Net oplossing van Vocalcom. In een toelichting zegt Nadji Tehrani, die onder meer de uitgever van het vakblad is: Vocalcom laat met Hermes.Net zien dat het streeft naar de hoogste kwaliteit. De IP oplossing van dit bedrijf stelt organisaties niet alleen in staat om zeer klantgericht contacten af te handelen, maar biedt tevens een interessante Return On Investment voor partijen die het contactcenter platform aanschaffen.
John Holst, CEO Vocalcom, is trots op de Award. De redactie heeft Hermes.Net uit ruim 500 goede oplossingen geselecteerd. Er is voor ons gekozen op basis van onze innovatieve benadering en het feit dat onze oplossing zo nauw aansluit bij de behoeften van organisaties die goede klantcontact afhandeling cruciaal vinden. En dat zijn gelukkig steeds meer partijen. Wereldwijd bedient Vocalcom inmiddels ruim 3000 klanten.
Uiteraard presenteert Vocalcom haar prijswinnende oplossing tijdens de Telecommerce Dagen 2008 die van 22 tot en met 24 april plaatsvinden in de Jaarbeurs Utrecht. Op stand 3A066 kan een demo van Hermes.Net worden bekeken.