Ingezonden persbericht
Persbericht
Hilversum, 27 februari 2008
Parkmobile Group kiest voor YPCA als preferred callcenter
Parkmobile Benelux B.V. heeft haar callcenter activiteiten onder gebracht bij telefonische dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) uit Hilversum.
Parkmobile biedt als enige partij geïntegreerde totaaloplossingen aan voor elektronisch en digitaal parkeren, waaronder belparkeren (parkeergeld betalen via de mobiele telefoon). De samenwerking tussen Parkmobile en YPCA bestaat zowel uit het uitvoeren van telemarketing opdrachten, voice response en de live opvang van inbound calls.
In navolging van voorgaande jaren zal ook dit jaar de dekking van belparkeren snel toenemen. "Voor Parkmobile is het zeer belangrijk dat hierbij de communicatie met haar klanten vlekkeloos verloopt. De opvang van de inbound calls beschouwen wij als een essentieel onderdeel van onze dienstverlening", aldus Laurens Eckelboom, Business Development Director van Parkmobile.
Het fulfillment van de transponderkaarten, die nodig zijn voor belparkeren, zijn eveneens ondergebracht bij YPCA. Hiermee brengt Parkmobile haar zaken onder bij één partner.
Parkmobile behoort tot de majeure wereldspelers op het gebied van elektronische en digitale parkeeroplossingen. In Europa is Parkmobile dé absolute innovator en marktleider op dit gebied met klanten en gebruikers in alle landen waar innovatief elektronisch parkeren hoog op de agenda staat. Met ingang van 2008 is Parkmobile ook actief in Noord Amerika via haar vestigingen in Atlanta, New York en Toronto.
YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder 'Eileen' de persoonlijke assistente voor onderweg.
---
Noot voor de redactie (