Gemeente Zijpe
2008-02-27 Een 8.7 voor dienstverlening loket Burgerzaken!
In de maand december heeft de gemeente Zijpe een tevredenheidonderzoek
gehouden onder de bezoekers van het loket Burgerzaken. De
belangrijkste conclusie uit dit onderzoek is dat de ondervraagden zeer
tevreden zijn over de dienstverlening. Zij waarderen de
dienstverlening gemiddeld met een 8.7!
De gemeente Zijpe is erg blij met dit uitstekende resultaat!
De ondervraagden is ook gevraagd suggesties voor verbetering aan te
geven. Verruiming van de openingstijden en de parkeergelegenheid bij
het gemeentehuis zijn onderwerpen waar de gemeente, volgens de
ondervraagden, extra aandacht aan zou mogen besteden. Voor wat betreft
een verruiming van de openingstijden zal, op verzoek van het college,
de haalbaarheid van een middagopenstelling worden onderzocht. Tevens
zal worden gekeken of er meer parkeergelegenheid kan worden gecreëerd
voor het gemeentehuis.