Ingezonden persbericht


Bluetrek
Fashion For Heads

BIZZ maakt het leven gemakkelijker:
Bellen en gegevens opslaan
met slechts één headset

Nieuwe generatie 3-in-1 survival kit:
Bluetooth headset + USB key + USB oplader

Parijs, Frankrijk - 25 februari 2008: Bluetrek, een merk van Modelabs Group en de ontwerper van het Fashion for Heads concept, kondigt de lancering aan van zijn nieuwste headset, de BIZZ. Deze unieke headset, de eerste in zijn soort, maakt het mogelijk om te bellen en om gegevens op te slaan zodat u deze meteen bij de hand heeft. Met meer toegevoegde waarde dan welke andere headset dan ook, positioneert de BIZZ zich als het Zwitsers zakmes onder de Bluetooth headsets.

Meer dan een headset...
Waarom zoveel dingen meenemen? Alles wat u écht nodig heeft voor een drukke dag op het werk zijn een mobiele telefoon, een laptop en de Bluetrek BIZZ! Deze slimme gadget werkt als headset wanneer u wilt bellen maar u kunt hem, indien nodig, razendsnel in een flash memory apparaat veranderen.


1. Bluetooth headset
De BIZZ is een elegante headset, zijn originele design zal zeker opvallen! Hij biedt tot 6 uur gesprekstijd en tot 10 dagen stand-bytijd. Ultralicht, met een gewicht van slechts 10 gram (inclusief oorhaak), kan dit apparaat zowel met als zonder oorhaak gedragen worden. De BIZZ headset is geschikt voor verschillende gebruikers - zoals zakenmensen, studenten en 'techies' - dankzij zijn dubbele functie. Door de speaker cover te verwijderen, transformeert de BIZZ zich automatisch tot een USB key.


2. USB key

In plaats van te beschikken over intern geheugen, maakt de BIZZ gebruik van een MicroSD(TM) of een SDHC card met een capaciteit tot 8 GB! Gegevens worden verzonden via USB 2.0. Zodra er verbinding is met uw computer, toont een interactieve gids in combinatie met PairX u stap voor stap hoe u de BIZZ kunt starten.


3. USB oplader

Met deze slimme 3-in-1 gadget is het niet nodig om zware opladers mee te slepen. De BIZZ biedt u de vrijheid om uw headset via USB op te laden op iedere computer.

BIZZ technische specificaties
ª Gesprekstijd: tot 6 uur
ª Stand-bytijd: tot 10 dagen
ª Bluetooth V2.0 + EDR
ª USB 2.0
ª Ergobuds® in 4 maten zijn bijgeleverd, samen met een keycord en twee verschillende oorhaken ª Gesprekken opnemen, volume aanpassen, nummers opslaan ª USB MicroSD(TM) / SDHC card: Geschikt voor MicroSD/SDHC cards tot 8 GB

Prijs en beschikbaarheid

BIZZ headset - adviesverkoopprijs ¤49,99.

Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.

Over Bluetrek - www.bluetrek.com Bluetrek, designer van het concept 'Fashion for Heads', zet sinds 2001 zijn technologie en de kennis van zijn ingenieurs op het gebied van Bluetooth in voor het ontwikkelen van innoverende draadloze producten voor het grote publiek en voor merken die toegang willen tot de wereld van mobiele accessoires. Sinds het succes van de G2 headset, waarvan meer dan twee miljoen exemplaren verkocht zijn, biedt Bluetrek ieder jaar een collectie mono en stereo headsets en carkits die de perfecte combinatie vormen van prestaties en design. Meerdere malen onderscheiden voor hun designs (de X2 en de ST1 hebben de 'Innovations 2007 Design and Engineering Awards' ontvangen tijdens CES 2007), worden de Bluetrek producten wereldwijd verkocht via mobiele operators en distributeurs in meer dan 40 landen.

Bluetrek® is een merk van ModeLabs Group.

About ModeLabs Group - www.modelabs.com ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM" offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.

Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.

ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist - Paris (code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).

Perscontact

Gerdine LINDHOUT

Open2Europe - PR consultant
65 Avenue Gabriel Péri
92600 ASNIERES SUR SEINE
France
Tel: +33 1 55 02 27 88
E-Mail: g.lindhout@open2europe.com Web Site : www.open2europe.com

Verkoop- en distributie informatie

Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113
www.mconomy.nl