Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Ludieke arbeidsmarktcampagne Amerpoort

Zorgorganisatie Amerpoort heeft deze maand een ludieke arbeidsmarktcampagne gelanceerd. Op de interactieve site www.werkenbijamerpoort.nl zit een cliënt met het syndroom van Down op de directeurstoel en blijkt hij een veeleisende werkgever. Een test moet uitwijzen of de sollicitant geschikt is om bij Amerpoort te werken.

Met deze website speelt Amerpoort op een ludieke manier in op de krapte op de arbeidsmarkt. Karin Luidens, manager Recruitment Amerpoort: 'We zijn de eerste zorgorganisatie met een interactieve site als deze. Met succes; de toeloop van bezoekers sinds de lancering op 14 februari is enorm. Alleen al via Hyves krijgen we honderden bezoekers per dag binnen. We hopen dat het ook zoveel sollicitanten gaat opleveren.' Naast de website heeft Amerpoort vier verrassende posters ontwikkeld die overal in de provincie Utrecht en 't Gooi zijn verspreid.

Noot voor de redactie,