Student Company Zo&Zo schudt Nederland wakker


AMERSFOORT, 20080220 -- Student Company Zo&Zo kijkt uit naar de marktdag die op 8 maart 2008 plaats zal vinden in winkelcentrum Hoog Catharijne te Utrecht. Deze speciale marktdag word elk jaar georganiseerd door stichting Jong Ondernemen. De studenten van Zo&Zo zullen op deze dag hun unieke en geheel innovatieve product presenteren en verkopen. Zo&Zo is trots dat zij als eerste in Nederland de vernieuwde zelfopwarmende drankenlijn "Caldo Caldo" op de markt mag brengen.

Op 3 september 2007 zijn de acht studenten begonnen met hun opleiding Small Business and Retail Management aan de Hogeschool Utrecht. De hele opleiding staat in het teken van het opzetten van een eigen onderneming. Ook deze acht studenten zijn een eigen onderneming gestart en gaven haar de naam Zo&Zo. Bij Zo&Zo draait alles om de zelfopwarmende drankenlijn. Deze lijn bestaat uit bekers met een dubbele wand en dubbele bodem. Wanneer je de onderkant van de beker indrukt en vervolgens 40 seconden schudt, beschik je over een beker warme koffie, cappuccino, thee of chocolade melk. Zo&Zo wil hiermee het gebruiksmoment van deze dranken vergroten en inspelen op de deels bestaande en verder opkomende "leisure" markt. Ook heeft Zo&Zo haar eigen website gelanceerd, op deze site staat meer informatie en is er de gelegenheid om de zelfopwarmende drankenlijn direct in huis te halen. Kijk dus snel, op evenschudden.nl





Student Company Zo&Zo