Amsterdam, 18 februari 2008

Succesvolle Dagknaller DVD-actie op Speurders.nl
Duizenden Nederlanders willen gratis DVD bemachtigen

In de afgelopen uren heeft Nederland zich massaal ingeschreven voor de nieuwsbrief van Dagknaller. Alleen vandaag krijgt iedereen die zich hiervoor inschrijft, de DVD van de bioscoopkraker "Kruistocht in spijkerbroek" helemaal gratis. De Special Edition 3-disc inclusief PC-game ter waarde van 24,95 is na inschrijving af te halen bij elke willekeurige vestiging van V?.

In aanloop naar het éénjarig bestaan van Dagknaller worden tienduizenden van deze dvd's weg gegeven. "Ze zijn nauwelijks aan te slepen! We kunnen nu al spreken van een megasucces en dat terwijl de dag nog niet eens om is", aldus Leon Kramer, Business Unit Manager Speurders.nl.

Speurders.nl biedt met de Dagknaller elke dag, 365 dagen per jaar één nieuw product aan tegen een zeer scherpe prijs. Het aanbod is elke dag anders en is zeer divers. Het product kan direct besteld worden en de prijzen zijn inclusief verzendkosten, verwijderingsbijdragen en BTW.

De Dagknaller is een initiatief van Speurders.nl in samenwerking met Hermans Instore Marketing (HIM). Speurders.nl is in de partnership met HIM verantwoordelijk voor het beheer en marketing van de website en het consumentenbereik, terwijl HIM verantwoordelijk is voor het leveranciersmanagement en het totale fulfilment traject.

Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. In mei 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Over Hermans Instore Marketing (HIM)
Hermans Instore Marketing is een business unit binnen Hermans Retail Europe BV, die zich toelegt op dienstverlenende activiteiten op het gebied van retail in relatie tot fysieke en digitale entertainment- en multimediaproducten.
Links: http://www.speurders.nl/dvdactie/