Gemeente Winschoten
Jos Offenberg nieuwe citymanager binnenstad Winschoten
Winschoten heeft per 1 februari voor de periode van drie jaar een
nieuwe citymanager. De opdracht van de citymanager is de binnenstad
van Winschoten, de 2e koopstad in de provincie, beter op de kaart te
zetten en de bezoekers nog meer te bieden.
De citymanager draagt zorg voor de professionele regievoering van het
nieuwe activiteitenprogramma en het opstellen van een promotieplan en
een lange termijn visie.
Verder is het de bedoeling dat er beter wordt ingespeeld op de wensen
van de vele Duitse bezoekers. De overeenkomst is gesloten tussen de
Stichting Marketing Binnenstad Winschoten en NDC mediagroep/GO!
Evenementen & communicatie, vertegenwoordigd door de heer Jos
Offenberg.
Jos Offenberg is manager van GO! evenementen & communicatie, onderdeel
van NDC mediagroep. GO! is een fullservicebureau, gespecialiseerd in
marketingcommunicatie en eventmarketing. Dit bureau zal een
belangrijke ondersteuning leveren bij het realiseren van de doelen
zoals deze zijn opgesteld door de stichting Marketing Binnenstad
Winschoten.
Jos Offenberg is een oude bekende van Winschoten en heeft in de jaren
80 en 90 deel uitgemaakt van diverse organisaties, zoals o.a.
Stichting Promotie Winschoten, RUN society, Winschoten 600 en was in
genoemde periode regiomanager van Winschoter Courant/Groninger
Dagblad.
Stichting Marketing Binnenstad Winschoten
De gemeente Winschoten, Handel & Nijverheid en Koninklijk Horeca
Nederland hebben samen de Stichting Marketing Binnenstad Winschoten
opgericht. Door middel van de inkomsten uit de reclamebelasting in de
binnenstad en een bijdrage van de gemeente beschikt de stichting over
middelen die zullen worden ingezet voor promotie, marketing en
spraakmakende activiteiten.