BKWI
Ketensamenwerking steeds klantgerichter
vrijdag, 15 februari 2008
Ketensamenwerking steeds klantgerichter
Voor de tweede maal heeft het AKO project Prestatiemeting een
landelijke meting onder werkzoekenden gedaan. In deze meting is op
basis van de vijf klantprincipes onderzocht hoe klantgericht
werkzoekenden de dienstverlening van de gezamenlijke ketenpartners
vinden. Uit de resultaten blijkt dat landelijk gezien werkzoekenden
het afgelopen half jaar iets meer positieve ervaringen hadden met alle
klantprincipes. Er lijkt dus een stijgende lijn te zitten in de
klantgerichtheid van de ketendienstverlening! Het landelijk rapport
van deze meting kunt u Start download hier bekijken.
De meting is uitgevoerd op alle 129 locaties. Binnenkort krijgen alle
Suwilocaties bericht over hoe zij hun lokale resultaten kunnen
bekijken.
Heeft u vragen over het rapport of over de meting? Neem dan contact op
met Eline van Braak, evbraak(at)bkwi.nl.