Sales verkiezing van het Jaar 2007 levert geweldige winnaars op
Groots Sales Event weer enorm succes
NOORDWIJK, 20080214 -- Tijdens het grootste Sales evenement van het jaar zijn de Key Account Manager en de Commercieel Manager van het Jaar 2007 verkozen. De titel voor de Key Account Manager is gewonnen door Jan Hoogstra (Philips Nederland). De titel voor Commercieel Manager van het jaar ging naar Samir el Awadi (Atos Origin). Hét Sales Event was met 700 bezoekers, (inter)nationale key note sprekers zoals Yves Gijrath en Dan Hill en diverse break out sessies weer een hoogtepunt voor verkopend Nederland.
De titel van "Commercieel Manager van het Jaar" wordt gegeven aan die Commercieel Manager die blijk geeft bijzondere prestaties te realiseren, die een motiverende stijl van leidinggeven hanteert en een voorbeeldfunctie heeft. De titel van Key Account Manager geeft blijk van een sales professional die zijn klant uitstekend weet te ontwikkelen en op een innovatieve wijze met het account team de resultaten bereikt.
Samir el Awadi, is dan ook bijzonder trots dat hij de titel van Commercieel Manager van het Jaar heeft verdiend: "waarde en respect zijn belangrijke drijfveren voor mij, het is fantastisch dat dit door deze titel nog eens wordt onderstreept." Dat hij deze prestatie niet alleen heeft bereikt, is voor hem een feit: "Ik ben heel trots op mijn team, ik wil hen dan ook hartelijk feliciteren met de behaalde titel.'
De Sales Management Assocation, Vakvereniging voor Commercieel Nederland en organisator van Hét Sales Event, is de drijvende kracht achter de professionalisering van het verkoopvak in Nederland. "Door het delen en ontwikkelen van vakkennis wordt de concurrentiepositie van de Nederlandse bedrijven verder ontwikkeld", aldus Wim Beltman, voorzitter van de SMA."