Time : 18:09:15
Date : 14 February 2008
Sender Name: The Soap Story
The Soap Story presents 30 Minutes of Pleasure
De wetenschap is er inmiddels achter dat de gemiddelde man het 7,3
minuten volhoudt. The Soap Story® presents 30 Minutes of Pleasure.
Met deze boodschap wenst The Soap Story op een nieuwe manier de
consument te verleiden. En is Valentijn niet het moment bij uitstek
waarop men zich overgeeft aan deze verleiding?
Vandaag, 14 februari 2008, stelt The Soap Story dan ook het nieuwe
winkelconcept voor met de officiële opening van de eerste pilot-store
in Leuven. Een winkel die er qua inrichting anders en meer volwassen
uitziet dan de 'oude filialen'. Deze inrichting staat volledig in het
teken van een herontdekking van de zintuigen.
Rediscover your senses
Onder het motto "rediscover your senses", wil The Soap Story zijn
klanten aanmoedigen tot zintuiglijke belevingen. De sprekende kleuren
en geuren van de The Soap Story producten prikkelen de zintuigen op
een primaire manier, maar wakkeren ook diepere stimuli aan. De
bezoeker van The Soap Story kan de producten zien, ruiken, voelen,
testen en hierdoor kopen wat zijn persoonlijke verzorging uniek
maakt.
30 Minutes of Pleasure
De nieuwe winkelformule wordt ook gekenmerkt door een andere
marketing communicatie stijl, opgebouwd rond de merkbeloften van The
Soap Story.
De samenstelling van het assortiment bedient in dit opzicht elke
consument op zijn wenken. The Soap Story charmeert met artisanale
zeepproducten, maar lichaamsverzorging in het algemeen wordt hoog in
het vaandel gedragen. Ook voor een wellness beleving kan men daarom
bij de nieuwe The Soap Story terecht. The Soap Story beschikt over
een uitgebreide keuze aan gift items, Soapy voor de kids. De Soapy
kinderfeestjes zijn de ultieme manier om deze doelgroep te verrassen.
Net als het productpropositie, is ook de huisstijl meegegroeid en de
toon van de toekomstige acties kan alvast gesmaakt worden met de
Sensesationals campagne: maandelijks zal The Soap Story een nieuwe
geur introduceren en zo het innovatieve karakter van de formule
verzekeren.
De "30 minutes of pleasure" campagne, ter gelegenheid van Valentijn,
heeft een uitdagende ondertoon. Bij The Soap Story kan men terecht om
zijn geliefde te verleiden door voor haar/hem 30 minuten plezier te
kopen in de vorm van een kwalitatieve bruisbal die bovendien 30
minuten lang bruist, een unieke eigenschap. Deze limited edition
bruisbal maakt de belevenis van het geven exclusief.
To prove the concept
De pilot-store is bedoeld om te kijken hoe de consument reageert. Bij
succes wordt de formule uitgerold over alle The Soap Story filialen.
Om te toetsen of de slaagkansen van het nieuwe winkelconcept
geografisch gebonden zijn, hebben ook in Nederland, Spanje en
Portugal al enkele winkels een face-lift ondergaan. Er zijn momenteel
6 pilot-winkels die als testlab fungeren.
Een nieuw tijdperk
De nieuwe winkelformule van The Soap Story volgt op de recente
ontwikkelingen binnen de holdingmaatschappij van The Soap Story. Zo
zijn de toetreding van Interesting Deelnemingen B.V. en de toetreding
van Steve Evers als aandeelhouders tot de internationale retail
franchise formule `The Soap Story' in november 2007 een duidelijk
aanzet tot de huidige koerswijzigingen.
Naast de dagelijkse leiding van de onderneming, besteedt Steve Evers,
eveneens benoemd als CEO van de groep, voornamelijk aandacht aan de
ontwikkeling van de retail formule. Hij beroept zich hierbij op een
aanzienlijk aantal jaren ervaring in de retail sector en de
bijhorende deskundigheid.
Over The Soap Story
De internationale retail franchise formule The Soap Story® is een
uniek winkelconcept gespecialiseerd in de verkoop van artisanale,
originele zepen en lichaamsverzorgingartikelen. The Soap Story® is
een relatief jonge organisatie in handen van Soap International B.V,
met hoofdkantoor in Breda, die onder het motto "rediscover your
senses" zich ten doel stelt de consument continu te verrassen en zijn
zintuigen voortdurend te prikkelen op een interactieve manier. The
Soap Story is een dynamisch groeibedrijf in volle ontwikkeling, met
nu al bijna 40 vestigingen in België, Nederland, Spanje, Portugal en
de Canarische eilanden. The Soap Story ziet de internationale uitrol
van haar winkelformule als één van de belangrijkste middelen om haar
doelstellingen te halen. In dit kader is het de verwachting dat het
aantal winkels de komende jaren minimaal zal verviervoudigen.